|

شگفتی های حیات وحش؛ خرگوش زبل گرگ های درنده رو بیچاره کرد اما آخر تیکه تیکه شد! (ویدیو)

در ویدیو امرزو گرگ های وحشی رو می بینید که خرگوش سرعتی رو بعد از کلی دردسر شکار میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوزدنیای بی رحم حیات وحش همواره غافلگیری های خاص خودش را دارد. دنیایی شگفت انگیز، ترسناک و گاهی هم خنده دار. در جهان حیوانات گاهی ما با صحنه هایی مواجه می شویم که نمی توانیم به راحتی باورشان کنیم، چون آنقدر عجیب و خارق العاده هستند که فکر رخ دادنشان هم به ذهن ما خطور نمی کند.

گرگ ها یکی از مرموز ترین حیوانات طبیعت هستند. گرگ ها در خانواده سگ سانان قرار می گیرند  و انواع آن در سراسر جهان زندگی می کنند. گرگ خاکستری یا گرگ معمولی مشهورترین نوع گرگ محسوب می شود.

تعدادی از محققان معتقد هستند که گرگ خاکستری کمک  زیادی به ایجاد نظم و تعادل در اکوسیستم طبیعت می کند. این جانور  وحشی می تواند طیف گسترده ای از حیوانات از جوندگان کوچک تا حیوانات متوسط و حتی بسیار بزرگ را شکار کند. گرگ ها بیشتر به صورت گروهی در حیات وحش شکار می کنند، مخصوصا در زمانی که شکار حیوان بزرگ تر باشد. این حیوانات وقتی شکار زخمی ببینند دیگر به سراغ حیوان سالم نمی روند. غذای گرگ‌ها انواع گوسفند وحشی، بز، آهو و گوزن هست.

خرگوش صحرایی یکی از آرامترین جانوران طبیعت است. علیرغم این آرامش او به خوبی به زندگی در طبیعت ادامه می دهد. او به دلیل پاهای عقبش سرعت و طاقت بالایی دارد. آنها از خانواده جوندگان هستند و این به معنای داشتن دندانهای بلند و تیز است. بسیاری از انواع خرگوش های صحرایی در شمال آمریکا زندگی می کنند. معروفترین آنها، خرگوش صحرایی یا جک هر است. بیشتر از نیم متر طول و گوش های بلندی دارد، سریع می‌دود و گاهی تا شش متر هم می پرد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها