|

دوربین مخفی؛ ولادمیر شموندنکو کارگر خدماتی یه جور رفت زیر وزنه یارو بدنسازه پَراش ریخت!

تو این ویدیو می بینیم که ولادمیر شموندنکو قهرمان پاورلیفتیگ دنیا چطور در لباس کارگر خدماتی تو باشگاه بدنسازی همه رو سر کار می گذاره

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزها دوربین مخفی های خیلی زیادی تولید میشه که فقط بعضی هاشون جذاب هستن و تعداد زیادی شون تکراری هست و هیچ جذابیتی برای مخاطب نداره. اما یک قهرمان پاورلیفتینگ اهل روسیه با یک ایده بکر حسابی تونسته توجه هارو به خودش و دوربین مخفی هایی که تولید می کنه جلب کنه. ایشون ولادیمیر شموندنکو نام داره و ویدئو هایی که ولادیمیر میذاره توی پیجش اخیرا خیلی پر بازدید شده به طوری که پیجش بیش از 5 میلیون بازدید کننده داره و باعث شده که خیلیا بشناسنش.

معروف شدن آقای شموندنکو خیلی ربطی به زندگی ورزشیش نداره بلکه به خاطر فعالیتش توی اینستاگرامِ. حتما پیش خودتون میگید ای بابا لابد اینم زده تو کار بلاگری و هر روز عکس و ویدئو از خودشو و خانم بچه ها میذاره و کلی هم پول در میاره. خب سخت در اشتباهید چرا که ولادیمیر به شدت خلاق و باهوشِ و چیزی که باعث معروف شدنش شده ویدئو هاییست که توی پیجش میذاره. سوژه این ویدئو ها خود ولادیمیر. ایشون که به عنوان کارگر خدماتی توی باشگاه های بدنسازی کار میکنه یه موقع کار هایی انجام میده که خیلی از ورزشکارای حرفه ای هم نمیتونن انجام بدن مثل همین ویدئوی زیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی