|

شگفتی های حیات وحش؛ پلنگ خوفناک گراز زگیل دار رو از گردن گاز میزنه که دلت ریش میشه!

در ویدیو امروز پلنگ بی رحم رو می بینید که گراز زگیل دار رو خیلی بدجور شکارش میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

پلنگ حیوانی وحشی و سریع است که به دلیل مهارت زیادش در شکار و ظاهر زیبایش در میان گوشتخواران شهرت بسیار زیادی دارد. جثه پلنگ بین 100 تا 190 سانتی متر و وزن آن بین 30 تا 90 کیلوگرم است. پلنگ در همه آفریقای سیاه و جنوب آسیا زندگی می کنند که برعکس سایر گربه سانان اغلب زمان ها روی شاخه های درختان دیده می شود.

گراز ها که از خانواده خوک ها به حساب میان جانوزان قوی هستند و می توانند روزانه حدودا ۲۰ کیلومتر را با سرعت تقریبا ۴۰ کیلومتر بر ساعت طی کنند. برخلاف جسته گراز ها در شنا کردن ماهر هستند و به راحتی از هر رودخونه ای عبور می کنند.  این حیوانات در طبیعت دشمنان زیادی ندارند و کسی به سراغ شکارشون نمیره، چون می توانند خیلی خوب از خودشون دفاع کنند. در زمان گرازها موهای پشت و پهلوی خودشون را سیخ می کنند تا جسه بزرگتری از خودشون نشون بدهند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها