|

شیر که داشت بیرحمانه بوفالو رو میخورد با رسیدن کفتار های آویزووون عیشش نوش شد

در این ویدئو شیری را خواهید دید که داره زنده زنده بوفالو رو میخوره تا اینکه کفتار های آویزون از راه رسیدن.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یک کفتار شجاع سعی می کند یک شیر را در حالی که داشت گاومیش زنده را میخورد از دمش بکشد. راهنمای میدانی مایک کرکمن این مشاهده طنزآمیز از گاز گرفتن شیر توسط کفتار را با ما به اشتراک گذاشت. او ماجرا را اینگونه تعریف می کند: من مشغول خوردن قهوه صبحگاهی با مهمانانم بودم که صدای زوزه گاومیش را شنیدیم. وقتی به جلو رفتیم کفتار ها را دیدیم که به سمت صدا می دویدند. بلافاصله من و مهمانانم با عجله به سمت وسیله نقلیه رفتیم.

وقتی در سافاری بیرون می روید، فرد تمایل دارد به بینایی خود تکیه کند. با این حال، از اجازه دادن بقیه حواس خود به طبیعت نترسید. شاید صدای پریشان یک حیوان را بشنوید که ممکن است شما را به شکار شیر سوق دهد یا بوی بد لاشه ممکن فرصت تماشای جشن گرفتن کفتارهای لاشخور را به شما بدهد. برای مایک، حس شنوایی او را به این لحظه باورنکردنی سوق داد.

تقریباً در نیمه‌ راه، می‌توانستیم شیر جوانی را روی پشت گاومیش ببینیم و گروهی از کفتار ها که از کنار ما به سمت شیر و گاومیش می‌دویدند. ما شاهد بودیم که شیر شروع به خوردن گاومیش زنده کرد. زمانی که گاومیش در نهایت مرد، کفتارها هیجان‌زده‌تر شدند و دم و پاهای شیر را گاز می گرفتند. شیر جوان اعتماد به نفس شیر بالغ را نداشت. در نهایت، آزار و اذیت مداوم و سر و صدای کفتارها او را راند.

شیرها و کفتارها رقبا و دشمنان سرسخت هستند. وقتی کفتارها با شیرها رو به رو می شوند، شانسی ندارند و به احتمال زیاد فرار می کنند یا می میرند. با این حال، وقتی کفتارها 4 به 1 از شیرها بیشتر می شوند، شیرها در مورد رویارویی بسیار مردد می شوند و فرار را انتخاب می کنند.

در طول 20 سال هدایت خود، چندین برخورد هیجان انگیز و منحصر به فرد داشته ام. با این حال، این یکی واقعاً برای من به دلیل حجم بالای سر و صدا متمایز است. من خوش شانس بودم که شاهد این تعامل در روز روشن و بیرون در فضای باز بودم. می‌توانستیم ببینیم چه اتفاقی دارد می‌افتد. بیشتر اوقات، تعامل بین شیرها و کفتارها در تاریکی رخ می دهد، بدون اینکه کسی شاهد باشد.

بنابراین، به یاد داشته باشید که در سافاری بعدی خود چشم، گوش و شاید بینی خود را باز نگه دارید. شاید هرگز نفهمید که حواس شما ممکن است شما را به کجا هدایت کند.

Untitled_2.1.4-1024x576 (2)

Untitled_2.1.7-1024x576

Untitled_2.1.10-1024x576

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • امین ارسالی در

    عیش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی