|

پلنگی که واسه غذا آویزووون کفتار شد؛ بهترین جاشو کفتار خورد پاچه هاش رسید به پلنگ!

در این ویدئو کفتاری را خواهید دید که در حال خوردن لاشه است پلنگی که در آن نزدیکی حضور دارد سعی دارد با کفتار شریک شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کفتار حیوانی لاشه خوار است که معمولا به دنبال باقی مانده شکار سایر شکارچیان بزرگ از جمله شیر می باشد. کفتار ها حیواناتی فوق العاده باهوش و اجتماعی هستند که معمولا تمایلی به درگیری با انسان ها نداشته اما اغلب به اشتباه در مورد شکار دام ها و حیوانات اهلی مورد اتهام مردم بومی و کشاورزان قرار می گیرند. جالب است بدانید که کفتار ها در مواجه با حیواناتی مانند شیر یا ببر سریعا خود را به مردن می زنند تا این حیوانات از شکار آن ها صرف نظر کنند. 

در حال حاضر تنها چهار گونه زنده کفتار در دنیا وجود دارد که از نظر ظاهری و رفتاری تفاوت های اندکی با هم دارند. این چهار گونه عبارتند از: کفتار گرگ خاکی، کفتار خال دار، کفتار قهوه ای و کفتار راه راه.

کفتار نیم تنه کوتاهی دارد و نیم تنه عقبی اش ظاهری شبیه حیوان قوز کرده به او داده است. کفتار به پیشانی بلند و گردن کلفتش شناخته شده و نواحی مختلف بدنش از سر تا پا و کمرش شیب قابل توجهی به سمت پایین دارد. هر چهار گونه این حیوان هنگام ایستادن شبیه خرس هستند زیرا پاهای جلویی آن ها بلندتر از پاهای عقبی می باشد.

رنگ اغلب کفتارها برنزه یا قهوه ای می باشد و نوارهای راه راه یا خال دار تیره روی پوست شان را پوشانده است. گونه های راه راه، قهوه ای و گرگ خاکی همگی دارای یک یال راه راه در بالای گردن خود هستند که با ترسیدن حیوان سیخ می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی