|

شگفتی های حیات وحش؛ جنگ وحشیانه شیر شاه و کفتار دَرنده رو از دست بدی پشیمونی! (ویدیو)

در این ویدیو شیر وحشی رو می بینید که به جنگ کفتار وحشی میره و شکستش میده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات‌ وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد.

شیر ها در دسته گربه سانان بزرگ قرار می گیرند. شیرهای وحشی همیشه با گله خود زندگی می کنند و در هر گله هر شیر وظیفه خاص خودش را دارد. شیرها اغلب به شکار گورخر، گاومیش، زرافه، گزار، بوفالو علاقه زیادی دارند. نکته جالب در مورد شیرها این است که هرگز به سراغ لاشه یک حیوان مرده نمی روند!

شیرها به صورت اجتماعی زندگی می کنند. در زندگی اجتماعی هر یک از اعضای گله وظیفه معینی دارد. همین خصوصیات و زندگی اجتماعی سبب می شود که شیر بتواند همچنان بر سر مقام خود به عنوان سلطان جنگل باقی بماند.

 کفتار ها موجوداتی هستند که به صورت گروهی شکار و تغذیه می کنند. غذای آن ها بیشتر از شکار و لاشه خوری تشکیل می شود. آن ها جثه کوچکی دارند اما دندان های قوی و برنده ای دارند که باعث می شود تا به راحتی بتواند شکار خود را از پا در بیاورد.

سیستم گوارشی کفتار به انقدر قوی است که به راحتی می تواند تمامی اجزاء شکار اعم از پوست، استخوان، احشاء داخلی، سم ها، دندان ها و شاخ ها را هضم کند. نکته ای بسیار جالب در مورد کفتار ها ایجاد سر و صدا است. این موجودات برای برقراری ارتباط با هم از صدای خنده، ناله، جیغ، خر خر، استفاده می کنند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها