|

شگفتی های حیات وحش؛ چیتا بی رحم کل یالدار طِفلی رو استادانه شکار کرد که نبینی پشیمونی!

در این ویدیو چیتا پر سرعت رو می بینید که کل یالدار رو خیلی حرفه ای شکار میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- شکار کردن، جنگیدن برای بقا، ادامه نسل و... خیلی از اتفاقات هیجان انگیز دیگر، مختص دنیای حیات وحش هست. دنیایی بی رحم که موجودات قوی تر همواره در آن پیروز هستند. کی از لحظه های جذاب این در این دنیای خاص، لحظه های شکار کردن و یا شکار شدن حیوانات هست. با ما همراه باشید تا یکی از این صحنه های جذاب رو ببینید. در حیات وحش از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

چیتاهای وحشی پستاندار مهره‌دار محسوب میشوند و در خانواده گربه‌سانان قرار می گیرند. غذای این حیوانات بیشتر آهو، بوفالو، قوچ، میش، بز و خرگوش هست. نکته جالب در رابطه با چیتا ها  بینایی فوق‌العاده‌ای اون ها هست. پیش از حمله به طعمه خودشون، این حیوانات تمام جوانب را در نظر می گیرند و بی برنامه به طعمه حمله ور نمی شوند. چیتا ها به دلیل شکل و رنگ پوستشون خوب بدنشون را در محیط استتار می کنند.

این حیوانات سرعتشون تقریبا به 112 کلیومتر بر ساعت هم می رسد و می توانند در 3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند. این جانوران بیشتر در آفریقا، آسیای مرکزی و شبه قاره هند زندگی می کنند.

کل یالدار نوعی شاخ دراز یا آنتلوپ است که هم نوع نر و هم ماده آن با داشتن شاخ های بلند ظاهری وحشی پیدا کرده و به خصوصیات رفتاری همچون پر جنب و جوش بودن، انرژی زیاد شهرت داره. رنگ کل های یال دار ممکن است با هم متفاوت باشد، تعدادی به رنگ خاکستری روشن، برخی تقریبا خاکستری مایل به آبی و تیره رنگ ترین آن ها به رنگ خاکستری مایل به قهوه ای هست.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها