|

حیات وحش حیرت انگیز؛ صحنه ای غم انگیز از شکار سگ های وحشی که بوفالو تنها رو لقمه کردن!

در ویدیو امروزمون سگ های وحشی آفریقایی میرن شکار بوفالو تنها و اون رو تیکه پاره میکنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد.  از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. در مستند های حیات وحش بیشتر به سراغ لحظه های شکار حیوانات می روند. در جهان حیات وحش به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار کردن. حیوانات با توانایی های مختلف تمام تلاش می کنند انجام تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

سگ وحشی آفریقایی از گونه های شناخته شده سگ سانان با ظاهری عجیب و خاص و ویژگی های رفتاری جالب است که در سراسر آفریقای سیاه زندگی می کند. این حیوان که به نام سگ شکاری کیپ یا سگ نقاشی شده هم شناخته شده حیوان اجتماعی است و ظاهر خال دار زیبایی دارد که به راحتی از سایر نژاد های سگ قابل شناسایی است.

سگ وحشی آفریقایی تنها سگ‌سانی محسوب می شود که 4 انگشت در پای دارد (دیگر سگ ها 5 انگشت دارند). جمجمه این جانور  مانند جمجمه کفتار است و فک بزرگی دارد که آنها را گوشتخوارتر از دیگر سگ‌ ها می‌ کند. وزن این جانور وحشی 18 تا 36 کیلوگرم است و ارتفاع آنها تا شانه 60 تا 80 سانتی‌متر می باشد.

این سگ ها اول به سراغ شکار پستانداران بزرگ مثل گراز و گونه های مختلف شاخ داران می رود و رژیم غذایی خود را با خوردن مارمولک ها، پرندگان و حشرات کامل می کند.  البته این حیوان وحشی به شکار گیاهخواران بسیار بزرگ تری مانند کل یال دار که به علت بیماری یا جراحت آسیب پذیر شده اند نیز شهرت دارد.

بوفالو ها که از بزرگترین پستانداران هستند حیوانی گیاهخوار است که شاخی هلالی دارد. بوفالو ها جانورانی اجتماعی هستند و به صورت گروهی زندگی می‎کنند. بوفالو به علت اندازه بزرگ و وزن بالا، وحشت را به دل دیگر حیوانات و حتی انسان راه می دهد.

بوفالو اغلب در کشور هند پرورش پیدا می کنند و زیستگاه طبیعی بوفالو ها هند است. بزرگ ترین گونه گاومیش در تمام جهان نیز به کشور هند تعلق دارد.

گر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها