|

شگفتی های حیات وحش؛ سگ های وحشی آفریقایی بز کوهی رو تیکه تیکه کردن تاریخی! (ویدیو)

در این ویدیو سگ های وحشی رو می بینید که چندتایی میرن سراغ شکار بز کوهی آفریقایی و بلایی سرش در میارن تاریخی!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد. بزرگترین کمپانی های مستند سازی هر ساله بودجه بسیار زیادی را در حوزه حیات وحش خرج می کنند تا لحظه هایی را ثبت کنند که قلب شما را به طپش بیاندازد. از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

سگ وحشی آفریقایی از گونه های مشهور سگ سانان با ظاهری عجیب و خاص و ویژگی های رفتاری متفاوت است که در سراسر آفریقای سیاه زندگی می کند. این حیوان که به نام سگ شکاری کیپ یا سگ نقاشی شده هم شناخته شده حیوان اجتماعی است و ظاهر خال دار زیبایی دارد که به راحتی از سایر نژاد های سگ قابل شناسایی است.

سگ وحشی آفریقایی تنها سگ‌سانی است که 4 انگشت در پای دارد (دیگر سگ ها 5 انگشت دارند). جمجمه این حیوانات مثل جمجمه کفتار است و فک بزرگی دارد که آنها را گوشتخوارتر از دیگر سگ‌ ها می‌ کند. وزن این حیوان 18 تا 36 کیلوگرم است و ارتفاع آنها تا شانه 60 تا 80 سانتی‌متر می باشد.

سگ وحشی آفریقایی به علت زندگی گله ای و همچنین بدن نسبتا بزرگ و طبیعت غالب خود، دشمنان بسیار کمی در زیستگاه های بومی خود دارد. از جمله دشمنان این حیوان می توان به شیرها و کفتارها اشاره کرد که سگ های جدا افتاده از گله را شکار می کنند.

این سگ ها نخست به سراغ شکار پستانداران بزرگ مانند گراز و گونه های مختلف شاخ داران می رود و رژیم غذایی خود را با خوردن مارمولک ها، پرندگان و حشرات کامل می کند.  البته این حیوان وحشی به شکار گیاهخواران بسیار بزرگ تری مانند کل یال دار که به علت بیماری یا جراحت آسیب پذیر شده اند نیز شهرت دارد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی