|

از جذابیت های حیات وحش؛ گراز سمجی که پا رو دم فیل گذاشت بدجووور چَک و لگدی شد

فیل خشمگین گراز سمجی را که از تحویل چشمه آب خودداری می کرد با خرطومش ادب کرد اما گراز دست بردار نبود.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- فیل ها موجوداتی اجتماعی، باهوش و احساساتی هستند که اگر کاری به کارشان نداشته باشید کاری بهتون ندارند اما اگر از دستتان عصبانی شوند بدجور تلافی می کنند. این موجودات شگفت انگیز ساختار مغزی خاصی دارند و می تواند مانند انسان ها احساساتی همچون غم و ناراحتیِ از دست دادن عزیزان را نشان دهند. فیل ها به استخوان های مردگان خود احترام می گذارند و با ملایمت جمجمه و عاجشان را با خرطوم و پاهای خود لمس می کنند.

فیل ها به صورت گله ای زندگی می کنند؛ هر گله شامل فیل هایی است که نسبت خانوادگی نزدیک با هم دارند رهبر گله هم فیل ماده ای است که از بقیه فیل ها بزرگ تر است. وظیفه رهبر، هدایت حرکات و رفتار‌های گله فیل هاست. همه گروه در آموزش و مراقبت از بچه فیل‌ها نقش دارند و از هیچ تلاش و مشارکتی برای مراقبت از دیگر اعضای گله فروگذار نمی‌کنند. فیل‌های نر معمولاً پس از بلوغ گروه را ترک می‌کنند، اما گاهی نیز گروه‌هایی از فیل‌های نر جوان را تشکیل می‌دهند.

در این ویدئوی خنده دار گرازی را می بینید که از تحویل چشمه آب به فیلی که می‌خواست آب را برای خودش داشته باشد، خودداری کرد. حتی زمانی که فیل بار‌ها تلاش کرد تا با خرطوم به او ضربه بزند، به عقب برمی گشت.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها