|

دِلت بالاشهر و لاکچری بازی میخواد؟ با کمتر از 5 میلیون اجاره زعفرانیه نشین شو!

شاید تا الان اگه حرفی از اجاره خونه تو زعفرانیه می‌شد، از کنارش رد می‌شدین چون فکر می‌کردین گرونه! اما ما بهتون می‌گیم که اینکار شدنیه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دل‌تون می‌خواد که محل زندگی‌تون یه جای لوکس باشه؟ مثلا یکی از منطقه‌های بالای شهر تهران؟! جای که از بهترین خدمات شهری برخوردار باشین و پزش‌رو به بقیه بدین؟ شاید الان با خودتون فکر می‌کنین که تو این اوضاع سرسام آور خونه،  واسه این کار نیاز به چندتا گونی پول داشته باشین! اما اگه یکم وقتتون‌رو برای گشتن خونه تو این منطقه‌ها بذارین، می‌بینین که می‌تونین یه مورد اکازیون با قیمت مناسب پیدا کنین

اگه دنبال یه خونه 60 یا 70 متری تو یه منطقه عالی مثل زعفرانیه هستین، این مژده‌رو بهتون می‌دم که شما با یه قیمت تقریبا معقول، تو این بازار آشفته معاملات خونه، می‌تونین یه واحد لوکس کرایه کنین. برای اجاره این واحد‌ها نیازه تا 300 میلیون ودیعه همراه با ماهی 5 میلیون تومن اجاره‌‌رو در نظر داشته باشین. این واحدها عموما 6 یا 7 سال ساخت هستن که آسانسور و انباری و پارکینگ از ویژگی‌های مفیدشون به حساب میاد.

آپارتمان 60 تا 70 متری با اجاره کمتر از 10 میلیون تومن!

تقریبا برای یه خونه لاکچری 60 تا 70 متری توی منطقه باکلاس و لوکسی مثل زعفرانیه، حدودا چیزی نزدیک به 30 تا 40 میلیون تومن اجاره رو باید در نظر بگیرین. این نوع از آپارتمان‌ها که خیلی خواهان دارن، امکانات ویژه‌ای مثل استخر، سونا و جکوزی رو در اختیار شما می‌ذارن. اما همونطور که گفتیم، آپارتمان‌هایی با قیمت کمتر هم می‌تونین پیدا کنین.

برای مثال شما می‌تونین سراغ خونه‌های 8 تا 10 سال ساخت که یه اتاق خواب داره برین. البته این خونه‌ها نه پارکینگ دارن، نه انباری و شما باید حداقل 100 میلیون پیش با ماهی 8 میلیون تومن اجاره‌رو در نظر داشته باشید. اما اگه باز هم پرداخت چنین هزینه‌ای برای شما زیاده، باید سر کیسه‌رو شل کنین و پول ودیعه‌رو افزایش بدین!

آپارتمان 60 تا 70 متری با اجاره کمتر از 10 میلیون تومن!

منطقه خوش آب و هوای زعفرانیه

بیاین با هم ببینیم که این منطقه خوش آب و هوا و لاکچری، کجای تهرانه؟ چه مزیتی نسبت به بقیه جاها داره؟ یکی از بهترین ویژگی‌های زعفرانیه تو این دود و دم تهران، هوای صاف و تمیزشه. دومین ویژگی مثبت این منطقه پارک جنگلی، موزه و گالری‌های زیادیه که می‌تونین اوقات فراغت‌تون رو اونجا بگذرونین. اما اینا بخش کوچیکی از ویژگی‌های خوب زعفرانیه‌ست. شما تو این منطقه خیلی راحت به کلی مرکز خرید دسترسی دارین و می‌تونین تو بهترین مراکز آموزشی و ورزشی شرکت کنین.

زعفرانیه‌رو می‌شه ترکیبی از مدرنیته و سنتی دونست. اینجا یکی از مرتفع‌ترین و خنک‌ترین محله‌های تهرانه. این منطقه از شمال به ارتفاعات توچال و از جنوب به تجریش و محمودیه و از غرب به ولنجک دسترسی داره. اگه تو این منطقه حوصله‌تون سر بره و بخواین بگردین، بهتون توصیه می‌کنیم که سری به کاخ موزه سعد آباد بزنید.

منطقه خوش آب و هوای زعفرانیه

مراکز تفریحی و گردشگری زعفرانیه

همونطور که گفتیم این منطقه از تهران علاوه بر آب و هوای عالی، مناطق گردشگری و مراکز خرید زیادی هم داره. بهتون چندتا از مراکز رو معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید پالادیوم: یکی از معروف‌ترین مرکز خرید‌های تهران، پالادیومه. اگه آدم مارک پسندی هستین و همیشه دنبال لباس‌های مارکین، پالادیوم بهترین گزینه برای شماست! اما اینجا فقط لباس نداره، اگه اهل ورزش هستین اینجا کلی سالن ورزشی و استخر هست که می‌تونه به دردتون بخوره.

تله کابین توچال: خیلی از آدمایی که عاشق کوه و طبیعت هستن، اینجا براشون یه مکان عالی به ‌حساب میاد. توچال و تله کابین فاصله خیلی کمی با این منطقه داره. اینجا پر از جاده سلامتی، هتل، پیست اسکی، سورتمه، تله سیژ و مسیر کوهنوردیه.

زعفرانیه پلازا: خوب، گفته بودیم که زعفرانیه پر از مرکز خریده! زعفرانیه پلازا یکی از همون جاهاییه که شما می‌تونین برندهای خارجی و ایرانی معتبر‌رو توش پیدا کنین.

بام تهران: فکر می‌کنم کمتر کسی باشه که از بام تهران و اون منظره زیباش خوشش نیاد! بام تهران دقیقا شمال زعفرانیه می‌شه. شما می‌تونین اونجا چیزای سرگرم کننده مثل: سورتمه، سویینگ، صخره نوردی، بگ جامپینگ، زیپ لاین و حتی تیر اندازی‌رو تجربه کنین. به علاوه از هوای تمیز و فضای خیره کننده‌ش لذت ببرین.

کاخ موزه سعد آباد: خوب اما اصل ماجرا و نماد مهم این منطقه چیزی جز کاخ موزه سعد آباد نیست! حتما بهتون توصیه می‌کنیم که برای یکبارم که شده، اینجارو ببینید. این کاخ پر از درخت‌های قدیمی و رودخونه‌ی زیباست.

مراکز تفریحی و گردشگری زعفرانیه

کلام آخر

شاید اگه تا به حال حرفی از اجاره خونه تو زعفرانیه می‌شد، شما فقط به دیدن چندتا عکس ازش راضی می‌شدین و فکر می‌کردین که این منطقه فقط مخصوص از ما بهترونه! اما تو این مقاله بهتون نشون دادیم که شما هم می‌تونین تو این منطقه خاص و لاکچری خونه بگیرین و از امکانات کم نظیر و منحصر به فردش استفاده کنین.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها