|

جدید ترین لباس های زنانه پاساژها در مشتری پسند

سایت مشتری پسند تمامی پاساژ های تهران را آنلاین کرده تا شما بدون پرداخت هزینه به تمامی محصولات داخل پاساژ ها دسترسی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

همه ما در ایام نزدیک به عید به دنبال لباس هایی هستیم که بسیار خاص و منحصر به فرد باشد و برای پیدا کردن آن کل تهران را حاضریم زیر و رو کنیم. معمولا پاساژ های موجود در تهران مانتو، لباس، کیف و کفش منحصر به فردی را می آورند که نظیر آن در کل تهران پیدا نمی شود. به همین خاطر نیز دوست داریم تا تمامی پاساژ های موجود در تهران را یک روزه بگردیم تا چیزی را که دلمان می خواهد را پیدا کنیم. حال به نظر شما امکان دارد که در یک روز تمامی پاساژ های تهران را گشت؟ آیا هر کدام از ما در یک روز وقت کافی برای گشتن و پس از آن رفتن به پاساژ دیگر داریم؟

میلاد نور

قطعا نه من و نه شما وقت کافی را برای گشتن تمامی پاساژ های تهران در یک روز و یا در یک هفته نداریم! می دانید چرا؟ به این خاطر که ترافیک های سنگین و کمبود وقت امروزه اجازه گشتن تمامی فروشگاه ها و پاساژ های تهران را به ما نمی دهد. همچنین مسافت زیاد برخی از پاساژ ها موجب خسته شدن ما می شود. حال برای این دغدغه چه راه چاره ای را باید بیندیشیم و چگونه این مشکل را حل کنیم؟

برای حل این مشکل سایت مشتری پسند تمامی پاساژ های تهران را آنلاین کرده است تا شما عزیزان بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان به تمامی محصولات داخل پاساژ ها دسترسی داشته باشید. در این مقاله همراه ما باشید تا در رابطه با پاساژ های آنلاین شده در تهران و محصولات موجود در آنها اطلاعات جامع تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خرید جدیدترین لباس های زنانه پاساژها

برای خرید جدیدترین کالکشن های زنانه و دخترانه مثل خرید تیشرت زنانه، مانتو زنانه، شلوار و... از پاساژ های تهران تنها کافی است وارد سایت مشتری پسند شده و محصول مد نظرتان را انتخاب کنید. پس از آن کافی می توانید به صورت مستقیم با فروشنده ارتباط بگیرید و خرید تان را تکمیل کنید. پاساژ هایی که شما محصولات آن را در سایت مشاهده می کنید عبارت است از:

  1. پاساژ کوروش
  2. مرکز خرید تیراژه
  3. پاساژ میلاد نور
  4. مرکز خرید پالادیم
  5. پاساژ ارگ
  6. پاساژ سون سنتر
  7. مرکز خرید تهرانی
  8. بازارچه سنتی ستارخان
  9. پاساژ سمرقند

تمامی فروشگاه های این پاساژ ها را می توانید در این سایت مشاهده نمایید.

محصولات موجود در پاساژها

پاساژ کوروش یکی از محبوب ترین پاساژ های تهران می باشد. این پاساژ در سال 1391 افتتاح شده و دارای 18 طبقه است. 9 طبقه این پاساژ به پارکینگ و 9 طبقه آن به فروشگاه های تجاری و اداری اختصاص یافته است. خریداران و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 10 صبح الی 23 شب به پاساژ کوروش بیایند. مرکز خرید کوروش علاوه بر فروشگاه های خرید لباس، شهربازی، سینما، رستوران و سرگرمی های دیگری را نیز در خود جای داده است. شما عزیزان می توانید تمامی فیلم های سینمایی را در مجهز ترین سینما در این پاساژ مشاهده کنید. علاوه بر این، می توانید ساعات خوشی را در شهربازی کوروش که واقع در طبقه سوم آن می باشد را بگذرانید.

همچنین خریداران می توانند برای استراحت کردن و خوردن وعده های غذایی، به رستوران ها و فودکورت های این مجموعه بروند. طبقات منفی 2 تا همکف مرکز خرید کوروش به واحد های تجاری اختصاص یافته است. شما هر محصولی را که بخواهید می توانید در این طبقات پیدا کنید. محصولات موجود در پاساژ کوروش شامل لباس های زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم دکوری خانه، لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی، لوازم آپشزخانه، شمع، لباس بچگانه، طلا و جواهرات، اکسسوری و... می باشد. این مرکز خرید مدرن واقع در خیابان پیامبر جنوبی می باشد.

یکی دیگر از پاساژ های محبوب در تهران، پاساژ بزرگ و مدرن تیراژه است. در این پاساژ می توانید محصولات متنوعی را مانند تاپ زنانه، مانتو، لباس های مردانه، کیف و کفش، شال و روسری، کت و شلوار مردانه، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، طلا و جواهرات، لباس بچه گانه، لوازم دکوری خانه، لوازم آشپزخانه و... را مشاهده و خرید نمایید. مرکز خرید تیراژه در سال 1382 افتتاح شده است که طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد. این پاساژ دارای 3 طبقه پارکینگ طبقاتی بوده  که جهت رفاه حال مشتریان احداث شده است.

این مرکز خرید بزرگ دارای شهربازی و رستوران ها و کافه های متنوعی هم می باشد و می تواند اوقات خوشی را برای شما و خانواده تان رقم زند. پاساژ تیراژه واقع در بلوار اشرفی اصفهانی می باشد و دسترسی راحتی برای خریداران و بازدیدکنندگان داراست.

تیراژه

پاساژ پالادیوم یکی دیگر از مراکز خرید محبوب و مدرن در تهران است. تنوع فروشگاه ها در این پاساژ بسیار بالاست و همین امر نیز موجب محبوبیت بیشتر آن شده است. این مرکز خرید واقع در محله زعفرانیه تهران می باشد و دارای 150 واحد تجاری و اداری است. از این تعداد، 120 واحد آن به فروشگاه های لباس، کیف و کفش، اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، لباس بچه گانه، عطر، مانتو، شال و روسری و... اختصاص داده شده است. طراحی زیبا و منحصر به فرد پاساژ پالادیوم و وجود برند های خارجی معتبر در این پاساژ موجب محبوبیت بیشتر آن نزد خریداران و بازدیدکنندگان شده است.

شما می توانید با خیالی راحت لباس های برند خارجی با کیفیت بسیار را خریداری نمایید. برند های خارجی محبوب در این پاساژ شامل، نایک، جین وست، دیزل، منگو، ال سی وایکیکی، پونت روما، سلنا، جنیفر و... می باشد.

پاساژ میلاد نور نیز یکی دیگر از پاساژ های محبوب در تهران است که واقع در شهرک غرب می باشد. این پاساژ مدرن نیز دارای محصولات متنوعی است که کیفیت بالای این محصولات موجب محبوبیت آن نزد بازدیدکنندگان و خریداران شده است. هم اکنون 357 واحد تجاری در این مرکز خرید مشغول به فعالیت هستند و محصولات متنوعی اعم از پوشاک زنانه و مردانه، مانتو، کیف و کفش، کت و شلوار، اکسسوری، طلا و جواهرات، شال و روسری، لوازم دکوری خانه و.... را ارائه کرده اند. شما می توانید در این مرکز خرید محصولاتی را با برند های خارجی و ایرانی نیز مشاهده و خرید نمایید.

برای خرید آنلاین می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

https://moshtaripasand.com/

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی