|

رونمایی از بدترین استقلال تاریخ / تغییر سر مربی مشکل گشا نبود!

استقلال بدترین عملکرد خود پس از ۸ بازی در تاریخ لیگ برتر را به‌ثبت رساند، شوک ناشی تغییر سرمربی حداقل در بازی نخست برای استقلال گره‌گشا نبود

لینک کوتاه کپی شد

استقلال بدترین عملکرد خود را پس از ۸ بازی در تاریخ لیگ برتر را به‌ثبت رسانده است. شوک ناشی از تغییر سرمربی، حداقل در بازی نخست برای استقلال گره‌گشا نبود و این تیم برابر تیم تازه لیگ برتری‌شده خیبر خرم‌‌‌آباد با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا همچنان روزهای سیاه آبی‌پوشان ادامه داشته باشد. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  چند ثانیه؛ استقلال با تنها ۸ امتیاز تنها تیم بدون کلین‌شیت لیگ محسوب می‌شود و در اتفاقی بسیار عجیب با ۱۴ گل خورده صاحب بدترین خط دفاع لیگ است.

این عملکرد برای آبی‌ها یادآور لیگ هفدهم است. استقلال در شروع دومین فصل همکاری با علیرضا منصوریان نتایج ضعیفی گرفته بود تا خیلی زود حضور این سرمربی روی نیمکت آبی‌ها پایان یابد. استقلال پس از ۸ بازی وینفرد شفر را به عنوان سرمربی جدید منصوب کرده بود.

 عملکرد استقلال در آن فصل بدترین عملکرد این تیم پس از ۸ بازی در تاریخ لیگ برتر بود و آبی‌پوشان تنها ۸ امتیاز داشتند و تفاضل گل ۴- ثبت کردند. رکورد منفی‌ای که در این فصل شکسته شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها