|

بهترین گوشی ها از نظر باتری / حیفه وقت که برا شارژ گوشی هدر بدی اینا تو یه ربع فولن

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی ها از نظر باتری رو بهتون معرفی کردیم که در کمترین زمان فول شارژ میشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه نگاهی به دور و بر خودتون کنید متوجه میشید که دیگه کسی دور و برمون نیست که گوشی نداشته باشه مگر این که بازمونده ی نسل دایناسورها باشه! البته که در این بین مدل گوشی ها متفاوته مثلا افراد مسن تر شاید گوشی ساده داشته باشن در حالی که قشر جوون گوشی هاشون رو از بین آخرین مدل های هوشمند انتخاب میکنن ولی خب مسئله ای که وجود داره اینه که این وسیله ی الکترونیکی کوچک جوری در زندگی ما برای خودش جایگاه مهمی پیدا کرده که بدون اون نمیشه خیلی از کارها رو اصلا پیش برد مثلا همین افراد مسن با وجود گوشی و با شماره گیری سریع میتونن با هر کدوم از بچه ها و نوه هاشون که مایل هستن در کمترین زمان ممکن و بدون حتی شماره گیری کردن تماس بگیرن و جویای احوالشون بشن که خب این موضوع واقعا فوق العاده هست.

اما یه موضوع بسیار مهم در این بین وجود داره و اون اینه که شما باید موقع انتخاب گوشی به موارد زیادی توجه کنید مثلا همین که برای چه سن و سالی تهیه میشه خودش یکی از این موارده و یا برای چه کاری گوشی رو میخواهید مثلا در صورتی که میخواهید اون رو برای تولید محتوا تهیه کنید باید به دنبال یه محصول با دوربین خوب باشید یا در صورتی که میخواهید اون رو برای بازی و گیم تهیه کنید باید به دنبال یه گوشی باشید که پردازنده ی قوی داره و میتونه به راحتی برنامه های مختلف رو به اجرا دربیاره و هنگ نکنه و یا در صورتی که استفاده تون از گوشی زیاده باید به دنبال بهترین گوشی از نظر باتری باشید که شارژدهی فوق العاده داشته باشه و باتریش از طول عمر و دوام خوبی برخوردار باشه که برای کمک به شما جهت پیدا کردن یه همچین گوشی میخواهیم در این مقاله چندتا از اون ها رو بهتون معرفی کنیم پس در صورتی که باتری خوب برای گوشیتون میخواهید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

شیائومی مدل 13T Pro از بهترین گوشی ها از نظر باتری

به عنوان اولین محصولی که میخواهیم در این مقاله بهتون معرفی کنیم به سراغ یه گوشی از برند چینیه شیائومی رفتیم که در زمینه های مختلف کیفیت بسیار بالایی از خودش نشون داده. این گوشی از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.67 اینچ برخورداره که از نوع امولده و کیفیت تصویر و رزولوشن خوبی ارائه میکنه. توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 144 هرتزه که با این عدد شما نگرانی از بابت لگ و تاخیر در تماشای محتواهای مختلف نخواهید داشت و صد البته اسکرول صفحه هم روان خواهد بود. همچنین حداکثر میزان روشنایی در این پنل در زیر نورشید برابر با 2600 نیت هست که کار کردن باهاش رو در فضای باز بسیار راحت میکنه.

در بخش پردازنده برای اون یه تراشه ی Dimensity 9200+ تعبیه شده که قدرت و سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 20 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته کیفیت فیلم و عکس هاشون خوبه. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه برای مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد براتون کار کنه.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

Galaxy S24 Ultra سامسونگ از بهترین گوشی ها از نظر باتری

به عنوان محصول دوم بریم به سراغ یه گوشی از برند کره ای سامسونگ یعنی Galaxy S24 Ultra که در تمام دنیا بسیار مورد استقبال قرار گرفته و خب ایران هم از این قضیه مستثنی نیست. این محصول زیبا و خوش دست از یه نمایشگر به اندازه ی 6.8 اینچ برخورداره که رزولوشن اون فوق العاده هست توان نوسازی تصویر در اون هم در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه از این رو اسکرولش روانه. همچنین حداکثر میزان روشنایی هم در زیر نور خورشید در این پنل برابر با 2600 نیت هست.

به عنوان پردازنده برای این گوشی از یه تراشه ی Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده که سرعت و قدرت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی اون سنسور 200 مگاپیکسلی و دوربین سلفیش هم سنسور 12 مگاپیکسلی داره که روی هم رفته عملکرد خوبی از خودش نشون میده. باتری هم که از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره و میتونه برای مدت زمان طولانی شارژ رو نگه داره.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

گلکسی A54 سامسونگ از بهترین گوشی ها از نظر باتری

به عنوان آخرین محصول هم مجددا به سراغ یه محصول از سامسونگ رفتیم یعنی گلکسی A54 که از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ برخورداره که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتزه. همچنین حداکثر میزان روشنایی اون در فضای باز هم به 1000 نیت میرسه از این رو کار کردن باهاش زیر نور خورشید کار راحتیه. 

به عنوان پردازنده برای اون از یه تراشه ی Exynos 1380 استفاده شده که میتونه برنامه های نسبتا سنگین رو هم به نمایش دربیاره. دوربین اصلی محصول سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره که رو هم رفته عکس و فیلم های با کیفیتی رو به ثبت و ضبط میرسونن. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخورداره.

بهترین گوشی ها از نظر باتری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها