|

اینستاگرام و حلوا حلوای پولدار شدن!

«در گزارش حاضر به یک واقعیت مهم در مورد فضای مجازی اشاره می شود.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به یک واقعیت عینی در زندگی بشر امروز تبدیل شده است. اکنون شاهدیم که بسیاری از جوانان اقبال قابل توجهی به این حوزه دارند و البته که اوج گیری اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی در جهان کنونی، یک سبک زندگی خاص را نیز به وجود آورده است. در این راستا، افرادی در شبکه های اجتماعی وجود دارند که با داشتن یک صفحه نه تنها یک سبک زندگی و تفکر خاص را ترویج می‌کنند بلکه از این رهگذر درآمدزایی نیز دارند.

به گزارش شایانیوز؛ موضوعی که سبب شده تا بسیاری از نوجوانان و جوانان این فکر را در سر داشته باشند که شاید آن ها هم بتوانند با اقداماتی خاص که جلب توجه کند، درآمدزایی خوبی از فضای مجازی داشته باشند و ثروتی را برای خود به هم بزنند. به طور خاص، برخی سخنرانان انگیزشی را شاهدیم که مدام از ثروت قابل توجه خود و بنز و بی ام دبلیوهایی که در پارکینگ خانه هایشان پارک است، صحبت می کنند.

آن ها از زندگی توام با خوشبختی خود و اینکه میلیاردر شده اند بحث می کنند و مدعی هستند که می خواهند راه و روش میلیاردر شدن را به دیگران نیز بیاموزند. با این همه، یکی از نکات مهم در مواجهه با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام این است که شخصیت های مطرح در قالب آن ها(سلبریتی ها)، مجازی و نه واقعی هستند. امکان دارد در جهان واقعی فردی که ما او را میلیاردر تصور می کنمی، ورشکسته باشد و خود را ثروتمند نشان می دهد تا شاید بتواند منافعی را به سمت خود جلب کند. شاید آن خنده هایی که افراد در شبکه‌های اجتماعی می‌زنند و از خوشبخت بودن خود صحبت می کنند واقعیت نداشته باشد و هزاران شاید دیگر.

شایدهایی که در بسیاری از مواقع و در قالب رویدادهای مختلف به واقعیت پیوسته اند و پیش چشم همگان قرار گرفته اند. از این رو، باید توجه داشته بشیم که نباید حلوا حلوای پولدار شدن برخی از افراد را در اینستاگرام باور کنیم. زیرا از قدیم گفته اند که با حلوا حلوا دهان شیرینی نمی شود و ثروتمند شدن نیز جز با تلاش و کوشش میسر نیست. در این چهارچوب باید سعی کنیم که زودباور نباشیم و لزوما آنچه به ما گفته می شود را واقعیت نپنداریم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها