|

یک نکته عجیب در مورد اُسکار مهران مدیری!

«در گزارش حاضر به یک نکته عجیب در مورد برنامه اُسکار ساخته مهران مدیری اشاره می شود.»

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز؛ سریال اسکار جدیدترین ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی، از ایده ای جالب سود می برد که البته همانطور که خودِ کارگردان این سریال گفته، برگرفته از یک مجموعه خارجی است و گروه تولید اسکار آن را ایرانیزه کرده و در قالبی متفاوت به مخاطبان عرضه کرده اند. در این سریال، در هر فصل، چهره های هنری کشورمان که در واقع بازیگران تلویزیون و سینما هستند، حاضر می شوند و رقابت های جالبی را با یکدیگر انجام می دهند.

به گزارش شایانیوز؛ ریتم برنامه تند و خوب است و البه که طنازی های مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و البته شرت کنندگان در هر فصل برنامه نیز سبب شده تا طیف های قابل توجهی از مخاطبان به اسکار اقبال نشان دهند. با این حال، یک نکته عجیب در برنامه اسکار، شیوه امتیاز دهی به میهمانان برنامه است. در این راستا، مهران مدیری خود و به سلیقه خودش به افراد شرکت کننده امتیاز می دهد. موضوعی که سبب شده تا در برخی قسمت‌ها شاهد باشیم که امتیازدهی چندان منطقی نباشد و برای مخاطب ایجاد سوال کند.

البته که با توجه به ضرورت برگزاری سریع این رئالیتی شو، بحث امتیاز دهی موضوعی است که باید سرعت انجام شود با این حال، اینکه خودی مجری برنامه نمره دهی کند، شاید یکی از نقطه ضعف های اسکار و البته مساله عجیب در قالب آن است. البته برخی بر این باورند که فلسفه اصلی اسکار دور هم بودن و خندیدن و خنداندن مخاطب است. با این حال، در فرآیند تولید، این مساله نمی تواند بر یک نقص در جریان برنامه مذکور سرپوش بگذارد.

با این همه، ایده برنامه اسکار و ایرانیزه شدن آن، در نوع خود ابتکار جالبی بوده که تماشای آن می تواند برای مخاطبان شیرین باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها