|

تماشاگران روی ستاره جوان پرسپولیس تأثیر گذاشتند؟

پرسپولیس درحالی که دو بار با اختلاف دو گل از آلومینیوم پیش افتاد، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب شد و نتوانست به مرحله بعدی حذفی راه یابد.

لینک کوتاه کپی شد

امیررضا رفیعی که بعد از مصدومیت بیرانوند به گلر اول پرسپولیس تبدیل شده و در بازی‌های لیگ هم عملکرد بسیار خوبی داشت، در این بازی و در ۱۲۰ دقیقه، ۴ بار دروازه اش باز شد که البته روی گل‌های خورده کمترین تقصیر را داشت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ رفیعی در بازی با آلومینیوم چندین توپ خوب را هم مهار کرد و اگر واکنش‌های او نبود، ممکن بود پرسپولیس با یک شکست سنگین اراک را ترک کند. برای این گلر جوان و آینده دار در اراک اتفاق عجیبی رخ داد که به شدت امیررضا را اذیت کرد. از ابتدای بازی هواداران اراکی روی صورت رفیعی لیزر می‌انداختند و همین موضوع باعث شده بود تا گلر پرسپولیس در این بازی اذیت شود. اوج لیزر انداختن هواداران اراکی موقع ضربات پنالتی بود.

در ضربات پنالتی بارها روی صورت رفیعی لیزر انداخته شد و همین موضوع کار را برای او سخت کرده بود. امیررضا چند بار به داور مسابقه و مسئولان برگزاری بازی در این خصوص تذکر داد تا شاید جلوی این اتفاق گرفته شود. با این حال برخوردی از سوی مسئولان برگزاری بازی صورت نگرفت و رفیعی با وجود دید کم درون دروازه قرار گرفته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی