|

از آمدن به منچستریونایتد پشیمان نیستم!

سرمربی تیم منچستریونایتد با وجود همه مشکلات، می گوید که حتی یک لحظه هم از قبول این شغل پشیمان نیست.

لینک کوتاه کپی شد

ریک تن هاخ یک سال دیگر با منچستر یونایتد قرارداد دارد، اما پس از نتایج ضعیف اخیر، که با شکست تحقیرآمیز 4-0 مقابل کریستال پالاس به اوج خود رسید، تحت فشار زیادی قرار دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ یونایتد با خارج شدن از کورس کسب سهمیه اروپا، به رده هشتم لیگ برتر سقوط کرده و با توجه به این نتایج، گمانه زنی‌هایی در مورد احتمال برکناری او توسط مالک جدید باشگاه، سر جیم رتکلیف، وجود دارد. به گزارش BBC، تن هاخ در این خصوص گفت:  من حتی برای یک ثانیه هم از اینجا بودن پشیمان نیستم. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است. تا زمانی که وارد آن نشوید، چالش‌هایی را که باید با آنها روبرو شوید را درک نمی‌کنید. اما من این چالش را می‌خواستم.

تن هاخ در اولین فصل حضورش در منچستر، با قهرمانی در جام اتحادیه، به قحطی جام شش ساله این باشگاه پایان داد. او همچنین در فینال جام حذفی حضور داشت و در لیگ برتر به مقام سوم دست یافت. سرمربی سابق آژاکس این نتایج را « عملکردی فراتر از حد انتظار » توصیف می کند و باور دارد مشکلات این فصل تا حد زیادی به دلیل مصدومیت های متعدد است. این مصدومیت ها باعث شده اند که او بارها زوج خط دفاع مرکزی خود را تغییر دهد و عملا در تمام طول فصل از داشتن یک مدافع چپ تخصصی محروم باشد.

منتقدان تن هاخ از طرف دیگر می گویند که این بهانه خوبی برای نتایج اخیر نیست، عملکردی که منجر به تنها یک برد برای یونایتد در 9 بازی گذشته شده است. پس از شکست مقابل پالاس، گزارش هایی مبنی بر عدم حمایت بازیکنان از این سرمربی 54 ساله منتشر شد، گزارشی که تن هاخ آن را رد می کند.

روحیه تیمی عالی در تیم وجود دارد. آنها تقریبا در هر بازی مبارزه کردند. البته مقابل پالاس چنین اتفاقی نیفتاد و به همین دلیل بسیار ناامید شدم. اما در تمام بازی های دیگر آنها مبارزه کردند. من نمی توانم در مورد این موضوع شک داشته باشم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی