|

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون / گوشیه ضد آب با این قیمت نوبره بنداز تو استخر!

در این مقاله چندتا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون رو به شما معرفی کردیم که میتونید با شناخت اون ها خرید راحت تری داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیایی داریم زندگی میکنیم که حتی بگن قبایل آدم خوار توی آفریقا هم گوشی دارن واقعا جایی برای تعجب وجود نخواهد داشت چرا که این وسیله ی الکترونیکی جیبی تونسته بین مردم برای خودش جایگاه خاص و ویژه ای پیدا کنه چرا که خیلی ها صبح که چشم باز میکنن اول یه سر به گوشیشون و چک کردن پیاماشون میزنن و شب هم که میخوان بخوابن آلارم اون رو برای بیدار شدنشون تنظیم میکنن و آخرین چرخ هاشون رو توی شبکه ی مجازی و پیام رسان ها میزنن و بعد میخوابن که خب این یعنی گوشی از خیلی از افراد هم حتی به ما نزدیک تر شده ولی خب ما میتونیم از این وسیله که این همه به ما نزدیکه هم ضربه بخوریم اونم وقتی که شروع میکنه به ادا در آووردن و خاموش و روشن شدن های پی در پی و به وجود آووردن این سوال که چرا گوشیم یهو خاموش میشه و... .

که خب در این مواقع آدم واقعا اعصابش خورد میشه و زمین و زمان رو لعنت میفرسته در حالی که اگر در ابتدا و موقع خرید گوشی یکم دقتش رو بیشتر میکرد شاید درصد رخ دادن این اتفاق خیلی کمتر میشد البته که ما منکر این نیستیم که گوشی بعد از یه تایمی ممکن هست که دیگه اوراقی بشه حالا میخواد بهترین گوشی تا 10 میلیون باشه و یا بیشتر ولی موضوعی که وجود داه این هست که شما میتونید با دقت بیشتر در خرید، این موضوع رو به تعویق بندازید و مدت زمان بیشتری از گوشیتون استفاده کنید و در نتیجه پولتون تو جیبتون بمونه! حالا ما هم در این مقاله و در راستای کمک به شما برای خرید راحت تر و صد البته به صرفه میخواهیم چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون رو در بازار فعلی بهتون معرفی کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید تا یه شکارچی خوب در بازار موبایل بشید.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی A34 5G مدل ۶/۱۲۸ گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

بریم سراغ اولین محصولی که در بین بهترین های سامسونگ تا 15 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی A34 5G که در برابر آب تا عمق یه متری اون هم برای نیم ساعت و همچنین گرد و غبار از خودش مقاومت بالایی نشون میده و با داشتن تنها 199 گرم یه گوشی سبک و خوش دست بشمار میاد. کمپانی کره ای برای این محصول خودش در زمینه ی نمایشگر از یه پنل 6.5 اینچی استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه برابر با 120 هرتز بوده و حداکثر روشناییش هم 1000 نیته.

دوربین اصلی این محصول سنسور 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 13 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت خوبی رو ارائه میکنن. برای پردازنده ی این محصول از یه تراشه ی مدیاتک Dimensity 1080 استفاده شده که برنامه ها و بازی های زیادی رو خیلی روون به اجرا درمیاره. باتری هم از 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت برخوردار بوده و طول عمر خوبی داره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی A54 5G مدل ٨/۱۲۸ گیگابایت از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

برسیم به دومین محصول از کمپانی سامسونگ که تا 15 میلیون که تونسته بین رقبای خودش اسم و رسم در کنه یعنی گلکسی A54 5G که به علت داشتن گواهی IP67 در برابر گرد و غبار و پاشش آب تا عمق یه متری و به مدت نیم ساعت مقاومه. سازنده برای این محصول خودش از یه صفحه نمایش به اندازه ی 6.4 اینچ استفاده کرده که از نوع سوپر امولده و توان نوسازی تصویر در اون د هر ثانیه برابر با 120 هرتزه که با این عدد یعنی محتواها بدون تاخیر پخش خواهند شد. همچنین حداکثر میزان روشنایی اون در محیط سر باز برابر با 1000 نیت هست که این موضوع کار کردن با اون رو زیر نور خورشید بسیار راحت میکنه.

پردازنده یه تراشه ی اکسینوس ۱۳۸۰ هست که بین رقبا عملکرد خوبی داره. باتری 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و طول عمر خوبی از خودش نشون میده. دوربین اصلی هم سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره و روی هم رفته کیفیت خوبی ارائه میکنن.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

گلکسی F54 5G از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

و اما نوبت به آخرین محصولی رسید که در بین بهترین های سامسونگ تا 15 میلیون میخواهیم بهتون معرفی کنیم یعنی گلکسی F54 5G که با دارا بودن 199 گرم وزن یه گوشی تقریبا سبک و خوش دست بشمار میره که از طراحی و ارگونومی زیبایی برخورداره. نمایشگر این محصول دارای 6.7 اینچ اندازه هست و از نوع امولده و شما میتونید محتواهای مختلف رو در این محصول با رزولوشن خوبی مشاهده کنید.

در زمینه ی پردازنده برای این محصول از یه تراشه ی Exynos 1380 استفاده شده که سرعت پردازشی خوبی داره. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی سنسور 32 مگاپیکسلی داره. یکی از نقاط قوت این گوشی هم باتری 6000 میلی آمپر ساعتیش هست که طول عمر و دووم خوبی  از خودش به نمایش میذاره.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی