|

کلی ایده واسه خانوم های شومیز پوش

استایل های بهاری با شومیز واسه خانومای خاص پسند؛ کلی ایده ناب واسه سِتش!

شومیز

وقتی صحبت از شومیز میشه؛ با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو میشیم از استایل کژوال تا رسمی با شومیز قابل اجرا است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شومیز یکی از اصلی ترین آیتم ها در کمد خانم ها است. چه اهل پوشیدنش باشید چه نباشید حداقل یه دونه ازش توی کمدتون دارید چون حسابی کار راه اندازه و برای هر سبک پوششی از رسمی تا غیر رسمی مناسبِ. اما خُب خیلیا نمیدونن که چجوری با شومیز تیپ بزنن. اگه شما هم جزء این دسته از افراد هستید و شومیز هاتون توی کمد خاک گرفته و نمیدونید باهاشون چه کار کنید مطالعه این مقاله براتون مفید خواهد بود. برای اینکه ببینید شومیز تا چه حد پر کاربردِ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش «شایانیوز»، وقتی صحبت از شومیز میشه؛ با مجموعه ای از انتخاب ها و ست های مختلف روبرو میشیم. از استایل کژوال تا رسمی با شومیز قابل اجرا است همین امر باعث شده تا به یکی از لباس های ضروری خانم های خوشتیپ تبدیل بشه. شومیز برای مهمونی های خانوادگی یا دوستانه هم خیلی کاربردی و مناسبِ و میتونید اونُ با شلوار یا دامن ست کنید. در واقع شومیز به شما کمک میکنه که بدون دردسر یه استایل شیک داشته باشید. اما این نکته که شومیزُ با چه لباسی ست کنید تا خوشگل تر شید اهمیت زیادی داره و میتونه نقش موثری در استایل شما داشته باشه.

اگه نمیدونید با شومیز چجوری باید تیپ بزنید تا حسابی شیک و جذاب شید در ادامه با ما همراه باشید اینجا کلی ایده جذاب برای شومیز بازها داریم.

شومیز زیر مانتو

پوشیدن شومیز زیر مانتو خیلی رایجِ؛ اما چه شومیزی برای این کار مناسبِ؟ به طور خلاصه، شومیزهای ساده و تک رنگ برای پوشیدن در زیر مانتو مناسبند. برای مانتوهای اسپرت از شومیز نخی و برای مانتوهای طرحدار و مجلسی از شومیز حریر استفاده کنید. برای این ست میتونید رنگ شومیز با شال یا شلوارتون ست کنید.

download (19)

عکس از صفحه mezon.flamingo1 , saharmoalem.collection

وست و شومیز

وست و شومیز یکی از مدل هایی است که امسال خیلی طرفدار پیدا کرده، وست هم همون جلیقه خودمونِ که به صورت جلو باز دوخته میشه و با دکمه یا زیپ بسته میشه. اگه میخواین با وست یه تیپ رسمی و شیک داشته باشید اونُ با کفش پاشنه بلند بپوشید. برای تکمیل این ست میتونید وست با شلوار راسته هم رنگِ خودش یا شلوار جین اسکینی بپوشید و یه استایل منحصر به فرد برای خودتون بسازید. اسپورت پوش ها هم میتونن با وست یه استایل جذاب برای خودشون بسازن اگه اهل تیپ اسپورت هستید میتونید با کتونی یا شلوار مام استایل یه استایل جذاب داشته باشید. 

275076585_298077399059440_6199193349299604641_n (1)

عکس از صفحه denizya.mezon , mehrbanooo_shop

شومیز با شلوار جین

شومیز به همراه شلوار جین یه استایل غیر رسمی ایده آل براتون میسازه که برای بهار و تابستون عالیه. برای این استایل میتونید از  کفش سفید استفاده کنید. اگه شلوار جین مام استایل میپوشید قرار دادن شومیز داخل شلوار میتونه ایده بهتری باشه تا هم شلوارتون نمایان بشه هم مدل شومیزتون به چشم بیاید. اما برای شلوارهای اسکینی فرق چندانی ندارد که شومیز را روی شلوار بگذارید یا داخل آن. 

download (29)

عکس از صفحه behtarina__ir , komodeshop.ir

شومیز با دامن

ترکیب شومیز با دامن های ساده و طرح دار میتونه یک انتخاب عالی برای مهمانی های رسمی یا دوستانه باشه. دامن های پولک دار و براقُ میتونید با شومیز ساده به راحتی ست کنید. به ویژه برای فصل بهار میتونید از شومیز حریر یا ساتن استفاده کنید و اون با دامن های بلند یا می دی چین دار، راسته یا … امتحان کنید. اگه می‌خواین با کت و دامن، شومیز بپوشید، سراغ شومیزهای کرپ برید تا ظاهر رسمی تون حفظ بشه.

download (31)

عکس از صفحه lebas__majlesii__arzan

شومیز با شلوارک

این ترکیب بیشتر برای تولد و دورهمی های دخترونه استفاده میشه. این ست میتونید با کتونی هم رنگ شومزتون یا صندل تکمیل کنید و مطمئن باشید که حسابی جذاب و خوشتیپ شدید.

270245116_601489901105965_5431903892418441544_n

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس شاخص از صفحات arzansaray.lebas , ivaz_plus , komodeshop.ir , mezon.flamingo1 ​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها