|

نگاهی به اولین هتل طلایی جهان در ویتنام

اولین هتل طلایی جهان در مرکز کشور ویتنام در شهر هانوی و با صرف هزینه دویست میلیون دلار ساخته ‌شده است.

لینک کوتاه کپی شد

در زندگی لاکچری و تجربیات لوکس، دست بالای دست بسیار است. مانند اقامت در هتلی که از بالا به پایین با روکش طلا مجهز شده است. اما این دقیقاً همان چیزی است که مهمانان در دولچه ویندهام هانوی در ویتنام می‌توانند انتظار داشته باشند، زیرا اولین هتل طلایی جهان است که درهای تازه‌ای را به روی ثروتمندان باز کرده است.

این هتل در کنار دریاچه giang vo در منطقه مرکزی هانوی واقع ‌شده است و برای گردش در بسیاری از مکانه‌ای ارزشمند آن شهر، ازجمله مقبره هوشی مین، معبد ادبیات، محله قدیمی پر جنب‌وجوش هانوی و دریاچه افسانه‌ای hoan kiem بسیار مناسب است. طبق گفته این شرکت، با توجه به اینکه نمای بیرونی ساختمان کاملاً با طلای 24 عیار روکش شده است، این هتل در نوع خود اولین هتل است، درحالی‌که در فضاهای داخلی نیز از این فلز گران‌بها استفاده ‌شده است.

این هتل با داشتن یک مرکز تناسب ‌اندام کاملاً مجهز با مربیان حرفه‌ای که برای همه مهمانان رایگان است، هدف‌اش ارائه تجربه‌ای لوکس به مسافران است. حتی یک استخر بزرگ در پشت‌بام این هتل طلایی نیز آبکاری طلای 24 عیار دارد. "شاید شما تعجب کنید که چرا طلا؟ این فقط ایجاد معماری حیرت آور ازنظر زیبایی‌شناسی نیست. این هتل همچنین با ارائه لوکس‌ترین خدمات و امکانات رفاهی مهمان جهت افزایش سلامتی و سلامتی عمومی آن‌ها است. " مانند کاهش استرس.

میهمانان می‌توانند استفاده‌هایی از طلا را در آسانسور و حتی دوش‌های استخر مشاهده کنید. این هتل دارای 342 اتاق مهمان، ده سوئیت دوبلکس و یک سوئیت دوبلکس ریاست جمهوری است. حمام‌ها دارای وان های طلایی، دوش‌های بارانی طلایی هستند. اولین هتل طلایی جهان همچنین شامل سالن اجرایی در طبقه 12 است، امکانات ویژه تجاری برای جلسات و کنفرانس‌ها ، و همچنین آبگرم ، رستوران غذاخوری عالی، بار سوشی و بار لابی است. سازنده این هتل گفت: "در dolce by wyndham hanoi golden lake ، ما قصد داریم هر لحظه را به فرصتی خارق‌العاده و پر از انگیزه تبدیل کنیم."

vietnam-builds-the-world-first-24-carat-1

b7-giang-vo-3-8b47

dihlidt2-780x450

dolce by wyndham hanoi golden lake gold hotel

dolce by wyndham hanoi golden lake

vietnam gold hotel dolce by wyndham hanoi golden lake

photo-6-15954303992052070075165-1595431080804-1595431081060519317708

منبع: مجله بخار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی