|

حیوان دوستی

مراقبت از انواع حیوانات توسط یک دختر جوان

در این جا می توانید با دختر جوانی آشنا شوید که با رسیدگی و پرورش انواع حیوانات، محبوبیت زیادی را به دست آورده است.

لینک کوتاه کپی شد

ایزابلا پسچیرا، دخترجوان و 21 ساله ای است که در حیات وحشی در فلوریدا از 50 گونه از حیوانات گوناگون نگهداری و مراقبت می کند و به علت حیوان دوستی بسیار خود درصفحات اجتماعی به شدت محبوب شده و با داشتن 32 هزار فالوور، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

او همچنین دریکی از مصاحبه های خود در این باره گفت:" هیچ چیز مانند استقبال از ببر های قوی هیکل و زیبا و در آغوش گرفتنشان، هیجان انگیز نیست. تماشای رشد این حیوانات و آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد هر کدام از آنها بسیار شگفت انگیز است".

استعداد خاص ایزابلا در رسیدگی به این حیوانات در واقع باعث شده تا مردم این ایالت شخصیت او را با کارتون معروفی به نام دکتر دولیتل مقایسه کنند زیرا او در این کارتون توانایی گفتگو با انواع حیوانات را دارد و از آنجایی که ایزابلا نیز می تواند ارتباطی قوی با انواع حیوانات را برقرار کند، همین امر محبوبیت شخصیت وی را بیشتر کرده است.

این دختر حیوان دوست در حقیقت با بغل کردن شیر ها، نوازش شامپانزه ها، غذا دادن به ببرها، انداختن مار ها به دور گردنش و غذا دادن به فلامینگو ها، خود را بیش از پیش در دل مخلطبانش جا کرده و همچنین وقت های آزاد خود را با اسب سواری و کشیدن نقاشی میمون ها و دیگر حیوانات مورد علاقه اش، سپری می کند و در مصاحبه ای در این باره نیز گفت: "از کودکی علاقه خاصی به حیوانات داشتم و همیشه می دانستم که نگهداری از آنها را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب می کنم. من این فعالیت را با  پرورش یکی از باهوش ترین شامپانزه ها در باغ وحش لیمبانی شروع کردم و پس از آن تصمیم گرفتم تا خودم را بیشتر درگیر ارتباط ومراقبت ازاین حیوانات دوست داشتنی کنم و به علاوه برای انجام این کار، دوره های مختلفی را گذارندم و اکنون می توانم  از گونه های عجیب و نادر حیواناتی که در خطر انقراض قرار دارند نیز مراقبت و نگهداری کنم و در آخر باید بگویم که تجربه هایم در کنار آنها را با هیچ چیز دیگری عوض نمی کنم".

1_SWNS_DR_DOLITTLE_02

0_SWNS_DR_DOLITTLE_040_SWNS_DR_DOLITTLE_07

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی