|

خانه پر از قفس

(عکس) داستان زنی با ۱,۳۰۰ سگ، ۱۰۰ گربه، ۴ اسب!

این زندگی زنی به نام ون جون هونگ در چین است که عشق ورزیدن به حیوانات رها شده را وظیفه خود می داند.

لینک کوتاه کپی شد

گاهی اوقات کنار آمدن با یک حیوان خانگی نیز سخت است. حالا تصور کنید هزاران حیوان خانگی داشته باشید که باید هر روز از آن ها مراقبت کنید. این زندگی زنی به نام ون جون هونگ در چین است که عشق ورزیدن به حیوانات رها شده را وظیفه خود دانسته و اکنون مسئولیت نگهداری از هزاران حیوان خانگی را بر عهده دارد.

خانه او پر از قفس است

ون جون هونگ ۶۸ ساله یک خانه دو طبقه دارد که تمام اتاق های آن پر از قفس است. به گفته خانم هونگ، او اولین سگش را بیش از ۲۰ سال پیش نجات داده و از آن روز به بعد این کار را ادامه داده است. خانواده حیوانات خانگی او اکنون شامل ۱,۳۰۰ سگ، ۱۰۰ گربه، ۴ اسب و چندین پرنده و خرگوش است.

c4f7c75940b1112868f158a20a

او هر روز ساعت ۴ صبح از خواب بیدار می شود

خانم هونگ هر روز صبح زود بیدار می شود تا خود را برای روزی سخت برای خدمت رسانی به سگ هایش آماده کند. او پیش از هر کاری تمامی قفس ها را تمیز می کند. سپس غذایی ترکیبی که از سبزیجات، گوشت و برنج تشکیل شده را برای حیوانات خود می پزد که حدود ۵۰۰ کیلوگرم است.

ae67985f95b0b7ee39c82b7041

او مجبور شد آپارتمانش را بفروشد تا بتواند هزینه نگهداری از حیواناتش را بپردازد

مراقبت کردن از این همه حیوان خانگی کار دشواری است و برای تامین نیازهای آنان، خانم هونگ آپارتمانش را فروخت. وی که قبلاً تکنیسین محیط بوده همچنین مجبور شده وام گرفته تا در کنار پس اندازها و حقوق بازنشستگی اش برای تامین غذای حیوانات خانگی رها شده مصرف کند. در حالی که هر روز حیوانات خانگی بیشتری به حال خود رها می شوند، بر تعداد حیواناتی که هونگ باید از آن ها مراقبت کند افزوده می شود.

fb2f835e1c92454150d12c58aa

او ۶ نفر را استخدام کرده تا در این کار به او کمک کنند اما دیر یا زود دیگر جایی برای جای دادن به یک حیوان دیگر نخواهند داشت. به دلیل شکایت همسایگان نیز وی تاکنون مجبور شده ۶ بار مکان خود را تغییر دهد. با این وجود افزایش تمایل چینی ها به پذیرش حیوانات خانگی این امید را برای خانم هونگ ایجاد کرده که خانواده های بیشتری برای پذیرش این حیوانات نزد او بروند.

chinese-woman-600x314-1

206030517381130e51e4534a83

منبع: روزیاتو

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی