|

با دیدن تُپلیا یجوری میشی؟ پس دلبررر ترین خانومای چاق و چله رو سِیکو که فَکت بیوفته!

زنان چاق

امروزه زنان چاق در صنعت مد تحولی عظیم ایجاد کرده‌اند و ثابت کردند که داشتن اندام درشت و چاقی همیشه هم بد نیست!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ذهن همه طوری شکل بسته شده که مدل بودن جسارت خاصی می خواهد، به خصوص اگر اندامی لاغر و کشیده نداشته باشی، این که وزن و اندام برجسته خود را نادیده بگیری و در مقابل چشم هزاران نفر راه بروی، کار ساده ای نیست. از طرفی همه آدم‌ها این مدل ها را نمی پسندند اما هستند زنانی که با وجود اندامی چاق در این حرفه فعالیت می کنند و چاق بودن را دیگر یک نقطه ضعف نمی‌دانند و با اعتماد به نفس تمام در بین مردم زندگی و فعالیت می‌کنند بنابراین افرادی که پلاس سایز هستند نباید خود را چاق و بی‌قواره تصور کنند، زیرا زیبایی از درون است.

امروزه زنان چاق در صنعت مد تحولی عظیم ایجاد کرده‌اند و ثابت کردند که داشتن اندام درشت و چاقی همیشه هم بد نیست اکنون آن‌ها با اعتماد به نفس کاملی که به دست آورده‌اند، استانداردهای زیبایی را شکستند و جایگاه خود را به عنوان سوپرمدل های لباس های سایز بزرگ در جهان تثبیت کردند. اگر پلاس سایز هستید و به لباس‌ و استایل جذاب علاقه دارید، توصیه می‌کنیم بااین گزارش تصویری که امروز می‌بیند باورهای قدیمی را دور بیندازید و خودتان را دوست داشته باشید.

اگر شما خود را زیبا و بی‌نقص ببینید، هر لباسی که به تن کنید از نگاه دیگران نیز زیبا و بی‌نقص خواهید بود همینطور که این مدل‌ها به این نتیجه رسیده‌اند و در دنیای مد غوغا به پاکردند و این روند با شعار «خودت را همانگونه که هستی، دوست بدار» پیش می‌رود و در نهایت تاثیر بسزایی در ذهن و تصور عموم خواهد داشت.

زنان چاق

زنان چاق

Screenshot_20220921-180317_Instagram

576eb5a8319d03b7f7a5e6e0d29589d5

زنان چاق

زنان چاق

زنان چاق

زنان چاق

زنان چاق

زنان چاق

زنان چاق

زنان چاق

8bffede3996142d052d8db6c587c0a16

زنان چاق

زنان چاق

b4d1879b0530be5bbef2a06a0b15e508

برای اینکه از اتفاقات جذاب و شگفت انگیز جهان جا نمونین، اتاق عکس شایانیوز را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها