|

گلشیفته فراهانی از دلیل لُخت شدن گفت؛ من همینم به من نگاه کنید!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی در یک گفتگوی ویدیو از درباره صحنه هایی از فیلم و تصاویری گه برهنه است توضیحاتی داد

لینک کوتاه کپی شد
1

گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی که این روزها در سینمای هالیوود فعالیت می کند و موفقیت های خوبی هم بدست آورده برای نخستین بار از علت برهنه شدن و عکس های لختی اش در فیلم ها و مجله ها گفت.

گلشیفته در بخشی از این گفتگو اعتراف کرد که قرار نبود صحنه بالاتنه لخت او پخش شود و فقط قرار بود از شانه به بالای این بازیگر در فیلم برهنه باشد اما به یکباره داستان عوض شد و در صحنه هایی از فیلم پخش شد که بالاتنه گلشیفته برهنه است.

توضیحات گلشیفته فراهانی در این خصوص را در ادامه ببینید:

توضیحات گلشیفته فراهانی درباره برهنه شدن در فیلم ها

بد نیست به بهانه انتشار این ویدیو یادآوری کنیم که گلشیفته فراهانی همین چند روز (19 تیر)  پیش شمع تولد 38 سالگی اش را فوت کرد و به همین مناسبت پدر مادر و برادر گلشیفته فراهانی در روز تولدش او را سوپرایز کردن و برایش در فیلم آواز خواندند. 

سورپرایز پدر و مادر گلشیفته برای تولد دخترشان

بیوگرافی گلشیفته فراهانی:

گلشیفته فراهانی فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیمی‌نیا، و خواهرِ کوچکترِ شقایق فراهانی، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران و نام برادرش آذرخش فراهانی سرپرست، نوازنده، ترانه‌سرا و خواننده گروه موسیقی «کوچ‌نشین» است. گلشیفته فراهانی در ۱۹ تیر ۱۳۶۲ برابر با ۱۰ ژوئیه ۱۹۸۳ در تهران متولد شد. به نوشته وبگاه رسمی او، هنگامی که والدینش برای تهیهٔ شناسنامه او نام گلشیفته را ارائه کردند ادارهٔ مربوط با این نام مخالفت کرد و به‌ناچار نام شناسنامه‌ای او با نام شناخته شده او تفاوت پیدا کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • خ و ارسالی در

    خاک تو سرت ... شیفته به معنای واقعی یک شیطان به تمام معنا....دنیا کجا میری بس کن.چقدر وقیح وزشت یک مار سمی ولی خوش خط وخال که بنام یک عجوزه ازش یاد میشه...آخ ای پیامبران وامامن چقدر شما مظلومین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها