|

گلشیفته فراهانی نامزد زیباترین زن سال شد

گلشیفته فراهانی به عنوان زیباترین زنان سال معرفی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

گلشیفته فراهانی از سوی وبسایت«تی سی کندلر» نامزد ۱۰۰ زن زیبای سال ۲۰۲۱ شد. گلشیفته فراهانی طی سال های اخیر همواره از سوی «تی سی کندلر» به عنوان زیباترین زنان سال معرفی شده است. لیست ۱۰۰ زن زیبای سال ۲۰۲۱ این نشریه اواخر امسال (دسامبر ۲۰۲۱) منتشر میشود.

رتبه گلشیفته فراهانی در جدول ۱۰۰ زن زیبای tc candler طی سال های اخیر
‌‌
‎سال ۲۰۱۵ رتبه ۵
‎سال ۲۰۱۶ رتبه ۴
‎سال ۲۰۱۷ رتبه ۹
‎سال ۲۰۱۸ رتبه ۲۲
‎سال ۲۰۱۹ راتبه ۴۵
‎سال ۲۰۲۰ رتبه ۵۱

Untitled

درباره مجله تی سی کندلر

تی سی کندلر از سال 1990 سالانه لیست 100 چهره زیبا در میان افراد مشهور را منشتر می کند. نامزدهای این لیست مرد و زن هستند. این کار در ابتدا به عنوان یک پروژه کوچک آغاز شد و بعد  به یک پدیده اینترنتی سالانه تبدیل می شود. طی 30 سال گذشته ، این لیست توسط صدها میلیون نفر از سراسر جهان دیده شده است. به طور گسترده ای شناخته شده ترین و معتبرترین لیست در نوع خود است. میزان تماشای آن بسیار بیشتر از مجله people ، esquire ، askmen ، maxim ، fhm و هر لیست زیبایی اینترنتی دیگر است! لیست های سالانه توسط بیش از 400 فرد مشهور که در طی این سی سال انتخاب شده‌اند، مورد تأیید قرار می‌گیرند.

برخلاف اکثر رتبه های سالانه زیبایی ،در این انتخاب محبوبیت فرد و همچنین کشور خاصی معیار انتخاب نیست. و ربطی به اندام خاص و شهرت هم ندارد. در عوض ، این لیست به جای انعکاس افکار عمومی ، سعی در آگاهی و گسترش آن دارد. ستاره های بزرگ و ستاره های جدید ، احساسات جهانیو ناشناخته های نسبی را پیدا خواهید کرد. 27 دسامبر نتایج نهایی این لیست اعلام شدند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    اه اه واقعا با این لختی نشون دادن خودتون آبروی دختران محجوب رو هم میبرید...آخه چقد فساد...حدایا کمکمون کن .ایننا افتضاح فساد وفحشا رو رواج میدن خدایاااااا....عجب صبری خدا دارد...خدااااااا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها