|

ساسی مانکن با الکسیس دنبال چیست؟ ایجاد فحشا!

ساسی مانکن و الکسیس به دنبال خراب کردن جامعه و ایجاد فحشا

لینک کوتاه کپی شد
6

ساسی مانکن و الکسیس با ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کردند در جهان غوغا کرد اما بیشتر این آهنگ در ایران واکنش و عکس العمل بدی داشت به دلیل اینکه فرهنگ ایرانی که جوری نیست که اجازه دهد هر چیزی یا هر کسی ویدیو مبتذل منتشر کند و ایران کاری به کارش نداشته باشد. ساسی مانکن و الکسیس با منتشر کردن این ویدیو ذهن و تفکر جوانان ما را خراب می کنند. در ادامه شما می توانید واکنش های منفی و مثبت هایی که درباره ویدیو ساسی مانکن و الکسیس که در این دو روز مطرح شد را در زیر متن مشاهده نمایید:

نیوشا ضیغمی بازیگر مطرح کشورمان است. نیوشا ضیغمی در صفحه رسمی اینستاگرامش لایوی برگزار کرد و در مورد آهنگ منتشر شده از ساسی مانکن که این روز ها ورد زبان کاربران شده است واکنش نشان داد. واکنش تند نیوشا ضیغمی در لایو امشبش به موزیک ویدیوی اخیر ساسی مانکن نماد بی فرهنگی و اوج ابتذال است و از خانواده ها میخواهم که فرزندان شان را کنترل کنند. در ادامه شما می توانید نظرات بعضی از کاربران و کارشناسان را در زیر متن مشاهده نمایید:

radiojavan_1613935958

آهنگ ساسی مانکن سمیه نرو؛ ترویج عامدانه فساد

فیلم «ابد و یک روز» ساخته‌ی سعید روستایی، و دیالوگ معروف «سمیه نرو»‌ی نقش نوید محمدزاده در آن، حالا و سال‌ها پس از تبدیل شدن به‌یک میمِ پرطرفدار در فضای مجازی، و شوخی‌های مختلف با آن، به زمینه‌ای برای ترانه‌ی تازه‌ی ساسی مانکن تبدیل شده که ویدیوی آن در پس زمینه‌ای با حضور ساسی در خانه‌ی قدیمی این فیلم می‌گذرد. البته برخی درباره کلیپ تازه ساسی مانکن این‌طور نوشته‌اند که پای «دیپ‌فیک» در میان است، در هر صورت در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند. خود خواننده هم با گریم و لباسی شبیه این شخصیت حضور دارد. ترانه‌ای که در آن می‌شنویم: «مامانو رو حساب کی می‌خوای ول کنی بری. ها؟»

ساسی+مانکن

آهنگ ساسی و تاثیر حضور بازیگر فیلم‌های مستهجن

پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ی ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از بازیگران زن بین‌المللی فیلم‌های مستهجن، بالا گرفته است. بسیاری از مخاطبان ترانه‌های ساسی را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، و بحث این جاست که پخش این ویدیو، چه تاثیر روی این گروه‌های سنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا انتشار چنین ویدیویی برای ترانه‌ای که مخاطبانی از گروه‌های سنی پایین هم خواهد داشت، باب توجه به‌این گونه فیلم‌ها را در میان این نسل بیش از پیش نمی‌گشاید؟ پرسش اصلی این است که نوجوان ایرانی، چه‌قدر امکان بحث با والدین و خانواده، و نماینده‌های فرهنگ رسمی دراین‌باره را دارد؟

این که چه امکانی برای گفتگو با نوجوان امروز ایران که به‌سادگی به‌محتوای این‌گونه ویدیو‌ها دسترسی پیدا می‌کند، فراهم کرده‌ایم؟ آیا او را بدون آگاهی در برابر چنین پدیده‌هایی، تنها گذاشته‌ایم یا عوض انکار کامل چنین محصولاتی که امکان درجه‌بندی سنی آن‌ها در این فضا وجود ندارد، به نیاز‌های آنان توجه کرده‌ایم، چشمان خود را نبسته‌ایم، و شرایطی ایجاد کرده‌ایم که این نسل در خفا و بی‌دفاع، خود را در برابر چنین محصولاتی تنهای تنها ببیند؟

sasy_1610645937

ترندِ «سمیه نرو» و ساسی مانکن!

آیا خانواده‌های ایرانی، آگاهی و آمادگی لازم در مواجهه‌ی فرزندان‌شان با این قبیل پدیده‌ها دارند؟ آیا انکار کامل این اتفاق‌ها و محصولات در فرهنگ رسمی، و عدم بحث درباره‌ی آن در سطح اول جامعه، کودک و نوجوان ایرانی را در برابر این پدیده آسیب‌پذیرتر نخواهد ساخت؟

این‌ها همه پرسش‌هایی است که تنها در صورت فراهم ساختن امکان گفتگوی شفاف میان کارشناسان و آگاه کردن خانواده‌ها و فرزندان‌شان، پاسخ درخوری خواهند یافت. با چشم بستن و انکار کردن، چیزی تغییر نمی‌کند، مشکلی حل نمی‌شود.

1

حمایت تتلو از سمیه نرو ساسی

با وجود همه این انتقادات امیر تتلو خواننده پرحاشیه موسیقی رپ از ساسی حمایت کرد و نوشت: « من خیلی حال کردم. ایده جذاب و باحالیه. بانمک بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود ارسالی در

    اگر قرار باشه جامعه ای با یک اهنگ از این رو به اون رو بشه پس بدونید ذهن جوونایی ما مثل آتیش زیرخاکسترهستن که با یک پخ حاضرن ازنوع سبک وآزادی که وجود داره بهره ببرند هیچوقت نشده موزیکین ها تمدن تشکیل بدن همیشه جامعه ای کوچکی هستن اما اگردرجامعه خودمون اتفاقاتی میفته متوجه ساسی نیست ایشون یک نفره! بعدمشخضا ساختارآموزش و پرورش ما وعدم وجود وجود رفاه و آزادی برای مردم ایراد داره.خداروشکرساسی ضعف هارو خوب نشون میده به مسئولان

  • لیلا ارسالی در

    واقعا متاسف شدیم چند روزه گوشی پسرم رو از دور کنترل میکنم چون این واکنش ها بیشتر حساس میشن بدونن چه خبره چرا با ساسی و تتلو که زباله هایی بیش نیستن مقابله نمیشه واقعا چرا باید اینجور حیوان هایی فالوور های زیادی داشته باشن هرکس که از این ها حمایت کند بی شک از خودشون کثیف تر و مبتزل تر هست

  • Fatemi. ارسالی در

    یادمون نره این خواننده ها نمی خواستن برن. حکومت انقد اینارو اذیت کرد که فرار کردن. اگه با اینا مدارا میشد الان داخل بود. مثل همه کار سیاسیون ماکه اقتصاد رو لجن کشیدن. فرهنگ رو هم به گند کشیدن. مقصر حکومت ماست. چهل سال اشتباه پشت اشتباه.

  • طهماسبی ارسالی در

    هیچی

  • محمد ارسالی در

    یعنی این یک نفر باعث کل بی فرهنگی یه مملکت میشه خوب لااقل به جای این یک نفر ۱۰تا خواننده بهتر بیارید مردم جذب اون بشن البته این نتیجه سانسور لغو کنسرت ها و.... هست

  • سلمان ارسالی در

    اتفاقا بسیار هم جذاب جالب بود
    من نمیدونم شماها از جون این بنده خدا ساسی مانکن چی میخواید که اینقدر به پر پاش می پیچید ؟
    بنظر من چون شما میدونید تا اخر عمرتون بدوید نمیتونند موفقیت های ساسی رو بدست بیارند بهش حسادت میکنید

    خواهشا دم از فرهنگ نزنید
    کلا ایرانی ها در نظر تنگی حسادت سابقه بس طولانی دارند

  • ناشناس ارسالی در

    مطمئن باشید سریه بعد این دوتا توصحنه موزیک هاشون زن لخت میارندو بهشون حین خوندن تجاوز میکنن بهشون مطمئن باشین

  • ناشناس ارسالی در

    ظاهرش مخصوصا اون گوشوارهاش عینه شیطان پرست هاست

  • ناشناس ارسالی در

    شاید کارش زشت و ناپسند بود
    ولی شمایی که دارین با دروغ و تزویر مردم رو بدبخت میکنید و ایران رو نابود از اون پست تر و کثیف ترین

  • سیمین ارسالی در

    متوجه نمی شوم چرا اینقدر این ترانه های ساسی مانکن رو بزرگنمایی می کنندمنظورشون اینه این شخصیت را در جهان معروف کنند !!!!!!! اگه اشاره به اشاعه فساد می کنند گوشی دست همه بچه ها هست ساسی نباشه ترانه های دیگه سکسی خارج از مرز وجود دارد انها رانگاه می کنند هر خانواده ای باید فرهنگ درست استفاده از نت و گوشی در فرزندانشان را بالا ببرند.
    واقعا سر در نمیارم با این حساسیت ظاهری چرا این آدم رو جهانی می کنند

  • بینام ارسالی در

    نماد ابتذال تو وامثال تویین که صدبار عمل مردین با هزار وضع ناحور لباس های حلف و تنگ میاین تو اگه راست میگی دهنتو ببند نفهم کسافت تو خودت انگل تراز همه ای

  • ناشناس ارسالی در

    خودت بچه پیغمبری کوچولو

  • Poya ارسالی در

    وقتی مملکت بی صاحب باشه بزارین اینم باشه از ریشه مشکل داریم .الان کل بدبختیهای ما واسه همین کلیپ ساسی هستش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها