|

رفتار بی شرمانه احسان کرمی

جبر آقای بازیگر مهناز افشار هل داد سمت شهرام شب پره؛ناامیدی از بازگشت دلیل سقوط مهناز

mahnaz afshar shayanews

بر خلاف بسیاری از بازیگران که پس از خروج از کشور به یکباره کاملا از این رو به آن شدند، مهناز افشار گویا هنوز به برخی از چیزها پایبند است

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ظاهرا حواشی کنسرت شهرام شب پره تمامی ندارد. کنسرتی که از قرار به جهت خداحافظی او از جهان خوانندگی که جزئیات آن را می توانید در این قسمت ببینید جنجال آفرین شد. اما گویا تنها موضوعی که در این کنسرت حاشیه آفرید، خداحافظی شهرام شب پره نبوده است و حضور تعدادی از بازیگران مهاجرت کرده هم در این مراسم حاشیه ساز شد.

مهناز افشار

وقتی جبر احسان کرمی مهناز افشار رو هول میده بغل شهرام شب پره 

در میان ویدئوها و تصاویر منتشر شده از این رویداد، حضور چند سلبریتی که مدت هاست خاک ایران را ترک کرده برخی نیز آن طرف مرزها مشغول به کار هستند خبرساز شده است. طوری که اگر ویدئو های منتشر شده از آخرین کنسرت شهرام شب پره را مشاهده کنیم، به موردی بر می خوریم که برخی از این سلبریتی ها نظیر برزو ارجمند مهناز افشار احسان کرمی و حمید فرخ نژاد را روی سکوی کنسرت و در کنار خواننده نشان می دهد.

اگر بخواهیم از چیزهایی که در آن لحظه گفته شده است عبور کرده و به  رویدادی اشاره کنیم  که به موضوع مورد بحث ما در این مطلب ارتباط دارد، باید از لحظه ی به آغوش کشیدن شهرام شب پره توسط مهناز افشار بگوییم که بنا بر نظرات برخی از کاربران فضای مجازی، اینطور که به نظر می رسد، در ابتدا رغبتی برای انجام آن توسط مهناز افشار وجود نداشت تا زمانی که احسان کرمی با هول دادنش از پشت سر او را به این امر ترغیب نمود.

در واقع باید گفت این حرکت احسان کرمی مصداقی از جبر مردسالارانه محسوب می‌شود. شاید هل دادن او عملی ناخواسته، ناخودآگاه یا بی منظور بوده ولی پیامی که این ویدیو می‌دهد قرار دادن زن در یک موقعیت سخت است. این نشان می‌دهد ما هر کجای دنیا که باشیم همچنان فرهنگ غلط مردسالارانه در کُنه وجودمان لانه کرده و چه زن، چه مرد، به تمرین، تلاش و یادآوری مدام و مداوم نیاز داریم تا به نقطه اعتدال برسیم. آموزه های غلط را دور بریزیم و با احترام به حق انتخاب هر فرد زندگی کنیم.

مهناز افشار

مهناز افشار احتمالا از بازگشت به ایران نا امید است

مهناز افشاری که مدت هاست ایران را ترک کرده و اکنون در آلمان سکونت دارد، تا همین چند مدت اخیر و چند سال بعد از خروج خود با حفظ پوشش خود، انگار هنوز منتظر چراغ سبزی از سمت ایران بود تا بتوان دوباره به کشور خود بازگشته و حتی فعالیت رسمی اش در سینما را نیز از سر بگیرد.

او که با نقش آفرینی در بسیاری از آثار سینمایی ایران کارنامه ی درخشانی نیز از فعالیت هنری خودش به یادگار گذاشته، آغاز جنجال های جدی اش مربوط به زمانی بود که همسر سابقش یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین، سیاستمدار اصولگرا در دوران احمدی نژاد، به فساد مالی متهم شد و در ادامه باعث جدایی او از مهناز افشار و خروج وی از ایران شد. افشار اما پس از خروج از ایران اعلام داشت که قصد بازگشت به کشور را داشته ولی گویا شانس با او یار نبود و در نهایت به سمت فضای دیگری سوق داده شد. تغییری که گویا نشان از ناامیدی این هنرمند برای بازگشت به ایران و ادامه ی فعالیتش  دارد.

مهناز افشار

این در حالی است که وی بر خلاف بسیاری از بازیگران که پس از خروج از کشور به یکباره کاملا از این رو به آن شدند، گویا هنوز به برخی از چیزها پایبند است که احتمالا یک نشانه از آن را می توان در همین کنسرت شهرام شب پره و لحظه ی تعلل در به آغوش کشیدن شهرام شب پره دانست. هرچند که این موضوع تنها در حد حدس و گمان بوده و مهناز افشار نیز تا کنون واکنشی به این برداشت کاربران نشان نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    از پشت شیشه فیلم برداری کردین

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی