|

حمله کارگردان معروف به مهناز و رفقاش؛ شاهد احمدلو اینارو شست گذاشت رو بند!

shahedahmadlou shayanews

حمله ی تند شاهد احمدلو به مهناز افشار، حمید فرخ نژااد، برزو ارجمند و احسان کرمی مورد توجه شبکه های اجتماعی قرار گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاهد احمدلو به تازگی در حساب اینستاگرامی خود با لحن به شدت تندی به چند تن از بازیگران تاخته است او که فرزند محمدولی احمدلو بازیگر سینما و از مدیران تدارکات با سابقه ی سینماست. بر اساس شنیده ها این واکنش را به بهانه ی گردهمایی چند تن از بازیگران یعنی مهناز افشار، حمید فرخ نژاد، احسان کرمی و برزو ارجمند در یک تئاتر آنور آبی منتشر کرده است.

استوری+شاهد+احمدلو

در این انتقاد از کلام احمدلو که بازیگر، نویسنده، مدرس و کارگردان سینما و تلویزیون است می توان این برداشت را کرد که افراد نام برده را فاقد صلاحیت در این گردهمایی می داند.

شاید عصبانیت احمدلو پر بی راه هم نباشد. مهناز افشار که در ساله ای اخیر، با حواشی خودش و همسرش در تیتر خبرهاست، آخرین بار که از کشور خارج شد دیگر هرگز باز نگشت. او بهانه ی خروج خودش را دخترش لیانا می داند اما به عقیده ی بسیاری از مخاطبین، او فقط از زندگی در ایران با آنهمه حواشی فرار کرده است. حمید فرخ نژاد هم که آخرین فیلمش در ایران سریال سقوط بود، در این ماجرا بی شباهت به مهناز افشار نیست. او که از بودجه ی دولت برای بازی در آخرین فیلمش حسابی سود برده بود، اکنون تصویری متفاوت  از خود را بروز داده است. همچنین بسیاری از نقش آفرینی های برزو ارجمند، خصوصا نقش  روحانی که در فیلم دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی بازی کرده نیز مانند فرخ نژاد، با شخصیت امروز زمین تا آسمان فاصله دارد. و در آخر احسان کرمی که خود پای ثابت اجراهای جشنواره هایی نظیر فجر بود اکنون روزهای گذشته اش را از یاد برده است.

با اینهمه هرچند که شاید ادبیات  تند شاهد احمدلو که خود هنرمند با سابقه و توانمدی است در این نقد چندان هم پسندیده نباشد، اما این روزها شاهد کج شدن بسیاری از سلبریتی ها به سمت و سو های هستیم که نون آبشان در آن باشد. و آن هم نمای سبکی از زندگی است که با گذشته ی آن ها بی شباهت است اما در دنبال کردن منافعشان به آنها کمک بیشتری می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی