|

باورتون نمیشه سولماز آقمقانی تو همچین تعطیلات اروپایی باشه؛ مغزتونو از سادگیش پاک کنید

solmaz aghmaghani shayanews

سولماز آقمقانی بازیگر تعطیلات رویایی می باشد که واقعا در حال حاضر تو تعطیلات رویایی به سر میبره و خارج از کشور در خوشگذرانی دیده نشده هستش.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  سولماز آقمقانی بازیگر جوان و حذاب و البتتته چشم رنگیه ایرانیه که این روزا تو فیلم و سریالی دیده نمیشه و تنها جایی که میتونید خانوم بازیگر رو ببینید صفحه اینستاگرامشه! حالا اصلا سولماز آقمقانی کیه؟ شاید اسمش اصلا براتون آشنا نباشه و شاید هم چهرش براتون آشنا باشه و یادتون نباشه کجا دیدینش! سولماز آقمقانی ابتدا با بازی در سریال "سه در چهار" بود که دیده شد و شهرت یافت. در این کار نقش دختر کوچیکه آقا رحمان رو داشت و اسمش لیلا بود که کاراکتری آروم و معصومانه داشت. از طرفی هم سولماز آقمقانی تو دهه نود بود که برای عید در سریال "تعطیلات رویایی" ایفای نقش کرد و جالبه که در این کار نیز یه دختر اروم بود!

خلاصه که اینجوری میشه فهمید یک بازیگر چه مدلیه و چه سبک بازی بیشتر بهش میاد. این روزا می بینیم تعطیلات رویایی در شبکه آی فیلم پخش میشه اما اونه که مشخصه ایه که آی فیلم جان علاقه به شدت وافری به "سه در چهار" داره و تو این سالها میلیونها بار گذاشتتش!! 

ولی از اینها که بگذریم و برسیم به به خود سولماز بانو باید بگیم خانوم بازیگر برخلاف اونچه که من و شما ازش در نقش ها دیدم ستش و در واقع به شدت خوشگذرانه پشت به پشت هم! در ادامه می بینید جدید ترین ویدیویی که وی منتشر کرد و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

سولماز آقمقانی و سفرهای فوق لاکچری که یه پا بهشتن!

همونطور که دیدن شاید این ویدیو و این منظره به لیلای آقا رحمان نیاد اما سولماز خانوم آقمقانی که حسابی این مدلی زندگی رو میگذرونه و لایف استایلی جذاب داره. 

البته که معمولا دین این جور موراد از بازیگرانی به مانند اقای گلزار و خانوم شاکردوست بعید نیست و زیاد میرن عشق و حال لاکچری، اما برای چهره ای به مانند سولماز آقمقانی به شدت عجیبه و اینکه خانوم بازیگر شاغل هم نیستن و از کجا تا به این میزان وکس طور زندگی میکنه برای همه سواله!!

solmazaghmaghani_43367711_902784366583880_626275002481063047_n

تو دنیای چشم رنگیا، بازیگرای زن برنده هستن؟

خب در ابتدای متن اشاره کردیم که سولماز آقمقانی چشمای رنگی جذابی داره. جمله کلیشه ای "چشم رنگی ها ستاره می شوند" همچنان تو سینمای ایران پرطرفدار است و وجود دارد و هنوز کلاس های بازیگری پر هستند از جوان هایی که صرفا به خاطر چشمان رنگی شان سودای ستاره شدن را در سر دارند.

این موضوع زن و مرد هم نمی شناسند و خیلی از هنرپیشگان آقا هم هستند که صرفا به دلیل چشم رنگی که دارند سوای از بقیه دیده می شوند و حسی خاص روی آن ها می گذارد. اما قطعا این خانوم ها هستند که در سینمای ما به دلیل چهره شان بیشتر جولان میدهند حتی اگر استعداد آنچنانی هم نداشته باشند. داشتن چشمانی رنگی ملاکی برای زیباتر دیده شدن هنرمندان است حال چه خوب بازی کنند و چه بد!

niki-karimi-vaghtesobh

سولماز آقمقانی اینجوری جذب فالوور میکنه! 

سولماز آقمقانی گرچه اون موقع ها و در سه در چهار چهره ای ساده داشت اما به واقع همون تایم هم از ژیگول فیسایی بود که قرتی محسوب میشد. حالا نیز این هنرمند کشورمون چنین هستش و پیج اینستاگرامش هم گویای مطلب! خب این روزا اینکه خانوم و یا آقایی به دنبال جذب فالوور باشه حالا یا برای پیج بزرگ و پابلیکش و یا شاید حتی برای پیج کوچیک و پرایوتش، اصلا موضوع عجیبی نیست و خیلی ها هستند که با ترفندای مختلف این موضوع رو میخوان.

اما میون بازیگرا با توجه به اینکه شهرت دارند این حرکت راحت تر انجام میشه و تنها کافیه تصاویر جذاب از خود گهگاهی منتشر کنند و در مقابل کوهی از فالوور رو جذب داشته باشند.

سولماز آقمقانی به مانند خیلی از همکارانش چنین است و تصاویر بسیار زیادی از خود به اشتراک میذاره اما مدتی پیش خانوم خانوما عکسی از جشن تولدش گذاشت که در نوع هم زیبا بود و هم حرف و حدیث ساز!

unknown_101555674_171597394323726_142242551718375864_n

بیوگرافی جالب سولماز آقمقانی

سولماز آقمقانی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس از دانشگاه هنر است، بازیگری تنها شغل اصلی اش نیست، شباهت زیادی به نیکی کریمی دارد و متاهل می باشد.

خانوم شکلِ نیکی کریمی

هنگامی که در دوره راهنمایی درس می خواندم فیلم سینمایی عروس که نیکی کریمی در آن ایفی نقش کرده بود از تلویزیون پخش شد. دوستان و اقوامی که فیلم را دیده بودند به من گفتند که شباهت زیادی بین من و نیکی کریمی وجود دارد و همان حرف موجب شد تا به بازیگری علاقه مند شوم …

سولماز+آقمقانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی