|

استفاده ابزاری از "گشیفته فراهانی" واسه یه بِرند شگفت انگیز؛ قدرت آرایش که میگن اینه!

golshifteh farahani shayanews

گلشیفته فراهانی امسال هم با برند جواهر لوکس کارتیه همکاری داشت و در رونمایی کالکشن زیبایی های جهان به عنوان مدل حضور داشت

لینک کوتاه کپی شد
11

گلشیفته فراهانی حالا دیگر یک بازیگر جهانی است و همه دنیا او را می شناسند. شهرت گلشیفته به حدی رسیده که علاوه بر حضور فعال و مستمر در فیلم و سریال های هالیوودی حالا خیلی از برندهای مطرح هم برای تبلیغ به سراغش می روند.

به گزارش «شایانیوز» یکی از برندهای مطرح که تو این چند ساله با گلشیفته همکاری داشته جواهرات کارتیه است که امسال هم به مانند سال گذشته برای رونمایی از کالکشن جدیدش به سراغ گلشیفته فراهانی رفت.

کارتیه سال گذشته کالکشنی به نام حس ششم ارائه کرد که در آن از طرح ها از بافتِ سنگهای کوه، طلوع آفتاب در مناطقی خاص، بیابان و مواردی دیگر الهام گرفته بود کارتیه امسال هم مرکز توجهش به طبیعت و زیبایی های اون بوده که به نظرم خیلی زیبا نظر همه رو به سمت زیبایی های جهان هستی جلب کرده. کارتیه برای کالکشن زیبایی های جهان مانند سال گذشته گلشیفته فراهانی را به عنوان مدل انتخاب کرد.

زیبایی جهان در کنار زیبایی گلشیفته

امسال گردنبندی که گلشیفته در مراسم رونمایی به گردن داشت APATURA نام داشت کاریه در طراحی این گردنبند از بال های گونه ای از پروانه به همین نام الهام گرفت. کارتیه در معرفی محصول از همه دعوت کرده تا با انتخاب این محصول از کوچکترین زیبایی های طبیعت لذت ببرند و این لذت را در رنگین کمنی از رنگ ها به شما نشان می دهد.

cartier_288611388_429298825457413_4480848130925711436_n

گردنبند دیگری که گلشیفته تو این مراسم به گردن داشت RECIF نام داشت که نام اون از یک اکوسیستم در اقیانوس گرفته شده که در آن مرجان های قرمز خودنمایی می کنند. کارتیه زیبایی این مرجان ه را در قعر اقیانوس ها شکار کردند و این گردنبند زیبا را طراحی کردند.

NOUCHLI آخین آویز جذابی بود که گلشیفته با اون تو رونمایی کارتیه شرکت کرد. کارتیه در طراحی این گردنبند از نوعی گل آبزی الهام گرفت. هنر کارتیه در این طراحی نمای شناوری گل در آب بود که به بهترین شکل در این جواهر نشان داده شده است.

cartier_287327272_348350724046446_2949052683524690550_n​گلشیفته فراهانی دلتنگ برادرش آذرخش

گلشیفته فراهانی به شدت به خانواده اش وابسطه بود و احتمالاً این چند سالی که از هم دور هستند برای خانوم بازیگر خیلی سخت گذشت. البته گلشیفته به بهانه های مختلف در اینستاگرام به یاد خانواده اش است و در تازه ترین استوری هم که منتشر کرده تولد برادرش آذرخش رو تبریک گفت و حسابی قربون صدقه اش رفت.

بغض عجیب گلشیفته در آسمان ایران

گلشیفته فراهانی چندی پیش استوری منتشر کرد که در پرواز و درحال عبور از آسمان ایران بود. خانوم بازیگر در این استوری نوشت: هر بار که از آسمان ایران گذر می کنم وجودم تبدیل به بغض می شود.

بیوگرافی گلشیفته فراهانی

(رهاورد فراهانی) که با نام گلشیفته فراهانی شناخته می شود فرزند بهزاد فراهانی از بازیگران سرشناس ایرانی در سال 1362 در تهران متولد شد، او که در سال 1376 و آستانه 14 سالگی با فیلم "درخت گلابی" ساخته داریوش مهرجویی وارد دنیای بازیگری شد، آخرین بار در فیلم "درباره الی" ساخته "اصغر فرهادی" در ایران مقابل دوربین رفت.

به نوشته وبگاه رسمی او، والدینش در آن زمان وقتی که نام گلشیفته را به اداره مربوطه برای تهیه شناسنامه ارائه دادند، ثبت احوال قبول نکرده و آن ها به ناچار دخترشان را دو اسمه کرده اند.

golfarahani_272807289_1637699559733668_2864442615488266424_n

به گفته فراهانی، در سال ۱۹۹۹ و در سال‌های ریاست جمهوری محمد خاتمی، او در حالی که در ۱۶ سالگی در یکی از خیابان‌های تهران قدم می‌زده‌است مورد حمله فردی بنیادگرا قرار می‌گیرد که به پشت وی اسید می‌پاشد که منجر به سوختگی وی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اکبر حسینی ارسالی در

    درود بر این خانم هنرمند که باعث درخشش نام ایران هست .و افتخاری برای ایران هست که در فیلم های هالیودی همپای بزرگان سينمايي جهان بازی میکند‌ .ب

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها