|

دختر ترامپ و سودای کاخ سفید

آیا ایوانکا رویای ریاست جمهوری در کاخ سفید را دارد؟

گمانه زنی ها در کاخ سفید مبنی بر این است که گویا ایوانکا ترامپ قصد ایجاد موقعیتی برای خود در کاخ سفید را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

کارشناسان سیاسی به شدت معتقد اند که دختر رئیس جمهور سابق ایالت متحده، ایوانکا ترامپ به دنبال این است که موقعیتی را برای خود در کاخ سفید ایجاد کند. 

گمانه زنی ها در مورد انتخابات سال آینده نیز حاکی از این است که ممکن است ایوانکا ترامپ در آن انتخابات کاندید شود و حتی به نظر می رسد که این دختر 39 ساله افکاری درمورد گرفتن فرماندهی فلوریدا را در سر دارد و برخی از مقامات سیاسی نیز بر این عقیده اند که اگر دونالد ترامپ مجددا درانتخابات سال 2024 کاندید شود، ممکن است که دخترش جانشین او شده و به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود. 

یکی دیگر از مقامات کاخ سفید نیز بر این باور است که اگرچه دنیای سیاست به طور آشکار یکی از اهداف بزرگ ایوانکا به شمار می آید اما او گذشته مشکوکی دارد که می تواند شانس وی در برنده شدن در این رقابت را به خطر بیندازد. 

او همچنین سعی کرده تا با حضور پر رنگ خود علی رغم نداشتن مقام رسمی، در مورد موضوعات بحث برانگیزی همانند "مادر بودن" یا "مهربانی به یکدیگر" در نشست های گوناگون شرکت کند و عقایدش را به واضح و با صدای بلند به جهانیان اعلام کند تا به تدریج بتواند اعتماد مردم آمریکا را نیز به دست بیاورد. 

یکی دیگر از مقاقمات نیز در گزارشی در این باره بیان کرد: "ایوانکا ترامپ به روشنی نشان داده که رویای ریاست جمهوری در کاخ سفید را در سر دارد اما او نه تنها از لحاظ تجربه بلکه به لحاظ شخصیتی نیز از صلاحیت چندانی برخوردار نیست و بسیاری لحاظ شبیه به پدرش است. این دختر حتی پیش از دولت پدرش درگیر داستان ها و مسائل بسیار مشکوکی بود و به نظر نمی رسد و طرز رفتار و برخوردش نیز اصلا صادقانه به نظر نمی رسد". 

در حقیقت یکی از این مسائل سوال برانگیز، مربوط به زمانی است که  ایوانکا و همسرش؛جارد کوشنر پس ار مداخله رئیس جمهور دونالد ترامپ و با وجود توصیه مقامات اطلاعاتی، تصدیق امنیتی دریافت کردند. 

1_US-President-Donal-Trump-and-his-daughte

0_Republicans-Hold-Virtual-2020-National-Convention

55624b72c8533fbfd6c6aab6222a070d

1a0ce7ce707dae01c973c03a121a2047

0_BESTPIX-US-President-Donald-Trump-Visits-South-Korea

منبع: DailyStar

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها