|

(عکس) خیانت رضا ضراب به اِبرو؛ پای یک سلبریتی زیبا درمیان است؟

ابرو گوندش خواننده ترک از رضا ضراب همسر ایرانی اش به اتهام خیانت تقاضای طلاق کرد

لینک کوتاه کپی شد

ابرو گوندش خواننده مشهور ترکیه، به دلیل خیانت از همسر ایرانی خود رضا ضراب درخواست طلاق داد. گوندش در دادخواست خود اشاره کرده که در طول 11 سال ازدواج، ضراب به کرات با زنان دیگر رابطه داشته است. یکی از نام‌هایی که در دادخواست طلاق گوندش به چشم می خورد، "حادیثه" خواننده مشهور ترکیه و همکار گوندش در مسابقه «صدای ترکیه» است.

شنیده‌ها حاکی از این است که "حادیثه" بارها برای دیدار با ضراب به آمریکا و میامی سفر کرده و حتی لباس‌های گران‌قیمتی که در آخرین ویدئوکلیپ خود پوشیده نیز هدیه ضراب بوده است.

بیوگرافی ابرو گوندش

ابرو گونش خواننده زن ترکی یکی از مشهورترین خواننده های این کشور است که چند سالی است در متن خبرها و حاشیه های رسانه های این کشور است. چرا که پس از بازداشت رضا ضراب نام او هم در کنار پرونده های همسرش مطرح بود .آن دو در سال ۲۰۱۰ با یکدیگر ازدواج کردند. ابرو گوندش متولد سال ۱۳۵۳ در استانبول است. آنها اکنون صاحب نوزاد دختری به نام «آلارا» هستند. رضا ضراب شریک بابک زنجانی که به جرم پولشویی این روزها در آمریکا زندانی است با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که از ابرو گوندش خواننده ترکیه ای جدا شده است.

607a6ee9c8c3731ec40d4c84

دردسرهای رضا ضراب برای ابرو گوندش

خواننده معروف ترکیه ابرو گوندش همسر رضا ضراب٬ در معرض احتمال تعقیب قانونی و توقیف اموال قرار گرفت.

رضا ضراب که پس از اخذ حق شهروندی ترکیه در آمریکا دستگیر شده و اعترافاتی علیه دولت ترکیه کرده، هم اکنون در نیویورک به سر می‌برد و دادگاه از همسر ترکیه‌ای او ابرو گوندش خواسته تا هزینه‌های مالیاتی املاک ضراب در استانبول را پرداخت کند٬ در غیر این صورت اموال او توقیف خواهد شد.

بنا بر اطلاعاتی که در رسانه‌های ترکیه منتشر شده٬ رضا ضراب فقط در منطقه بیوک چکمه‌جه در استانبول٬ دارای یک مجتمع تجاری با 47 واحد آپارتمان و چند باب مغازه است و علاوه بر این، قصرهایی در استانبول و برخی از شهرهای دیگر آنکارا دارد.

حادیثه خواننده ترکیه ای کیست؟

حادثه خواننده ترکیه در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۱۹۸۵ در شهر مول بلژیک متولد شد. پدرش حسن آچیک گوز «Hasan Açıkgöz» و مادرش گل نهال «Gülnihal» از ترک های کوموک داغستان بود. پدر و مادر حادثه از شهر سیواس «Sivas» ترکیه بـه بلژیک مهاجرت کرده بودند. 

حادثه در ۱۸ سالگی در نسخه بلژیکی مسابقات ایدول «Idols» شرکت کرد. حادثه دراین مسابقه نتوانست جزو ۱۰ نفر اول شود اما ۶ ماه پس از مسابقه پیشنهاد ضبط و انتشار آلبوم گرفت و پس از پذیرفتن این پیشنهاد درسال ۲۰۰۵ نخستین آلبوم حادثه با عنوان شیرین «Sweat» منتشر شد.

2124637474-parsnaz-com

حادیثه چگونه مشهور شده است؟

حادثه خواننده ترکیه از سال ۲۰۰۴ خوانندگی رابه صورت حرفه ای شروع کرد و هنوز دراین زمینه فعالیت کرده و از معروفترین خوانندگان پاپ ترکیه بـه شمار می‌رود. حادثه با خوانندگانی نظیر سردار اورتاچ «Serdar Ortaç»، سزن آکسو «Sezen Aksu» و سینان آکچیل «Sinan Akçıl» نیز همکاری کرده اسـت.

طبق اخبار موجود، وی قبلا مدتی با هاکان باس و پس ازآن با سینان آکچیل، خواننده مشهور ترک رابطه داشته اسـت. حادیثه مدتی با همسر سابق گولبن ارگن، ارهان چلیک دوست شده بودو در حال حاضر نیز با رضا ضراب ، بازیگر رابطه دارد.

22338959_1485670704846392_4905151661043676039_o

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها