|

حرکت های نامتعارف گلشیفته فراهانی در بین جمعیت + ویدیو

ویدیو منتشر شده از گلشیفته در حال اجرای نمایش نامتعارف

لینک کوتاه کپی شد
3

گلشیفته فراهانی بازیگر مطرح ایرانی که در کل دنیا شناخته شده است و بسیاری از فیلم های معروف نقش آفرینی کرده است. گلشیفته فراهانی در صفحه رسمی اینستاگرامش ویدیو از حرکت های نمایشی پورنی اش منتشر کرده که این ویدیو با بازخورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شده است. 

به دلیل شنونات اسلامی از منتشر کردن ویدیو گلشفته فراهانی معذوریم.

golfarahani_1611926870

خبر های داغ : عکس جدید عریان از ریحانه پارسا جنجال به پا کرد!

گلشیفته فراهانی بازیگر محبوب و مشهور ایرانی که امروزه در بسیاری از فیلم های هالیوودی بازی میکند فیلم های زیادی بازی کرده است و حتی مدتی قبل عکس های بدون پوشش او در فیلم ها منتشر شد و تعدادی از فیلم های ممنوعه او به دلیل داشتن محدوده سنی در سایت ها بخش نشد.

golfarahani_1528458093

خبر های داغ : عکس سینه چاک احلام خواننده ایرانی همه را شگفت زده کرد!

بعد از بازی درخشان گلشیفته فراهانی در فیلم استخراج در کنار کریس همسورث و دیده شدن 90 میلیونی اون در شبکه اسپلیکس اسم گلشیفته در رتبه هشتم لیست سلبریتی های نو ظهور در سایت معتبر IMDB در سال 2020 قرار گرفت، این طور که معلومه سینما گران معروف جهان برای شناخت بیشتر اون حسابی کنجکاو شدن. در ادامه ویدیویی گلشیفته مشاهده می کنید:

خبر های داغ : دوچرخه‌سواری الناز شاکردوست در طبیعت با لباس جذب + عکس

نام اصلی : رهاورد فراهانی

 زمینه فعالیت : سینما و تئاتر

 تولد : ۱۹ تیر ۱۳۶۲

 والدین : بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم‌نیا

 ملیت : ایران

 پیشه : بازیگری، نوازندگی و خوانندگی

 سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تا کنون

 همسر(ها) : امین مهدوی (۱۳۸۴ تا کنون)

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‌فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است . او چندی پیش در سریال شهریار، در نقش شاعر شهیر آذری بازی کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‌‌۱۳۲۳، اصلیت فراهانی (اراک) دارد و از جمله بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور پیش و پس از انقلاب است که ‌عمری را در رادیو گذرانده و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‌دانشگاه. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • یه ایرانی ارسالی در

    لطفا افراد معلوم الحال و بزرگ نکنید.اینجا با رانت پدر و مادر و خانواده چند جایزه گرفت و بعد از خروج در هیچ فیلم مطرح هالیوودی پذیرفته نشد و با برهنگی سعی در به دست آوردن جایگاه اینجا کرد.به نقش افرینی ریحانه پارسا در سریال پدر نگاه کنید بسیار هنرمندانه تر اما از بد روزگار پشتیبانی نداشت و دست به دست شد و بیچاره.اینجا همه با رانت بزرگ میشوند و با حمایت اولیای هنری هر کاری می کنند و بعد از خروج هم قدیس و هنرمند.لخت شدن برای بی کس و کارها عیب و بازی در فیلم های پورن برای امثال اینان هنرمند بزرگ شدن است.

  • امیر ارسالی در

    معلوم الحال تویی و دیدگاهت که شدی پاچه گیر ملت دیکران نیازی به تایید امثال کوته فکرایی مثل شما رو ندارن که از انسانییت بووی نبردین به زودی همه شماها رو ملت ایران به تاریخ میپیوندونن و در اخر اسمت رو یه ایرانی نزار هرچی غیر ایرانی

    • ناشناس ارسالی در

      منصفانه ۱بار نظر اونو بخون ۱بار نظر خودتو بعد ببین کدومتون پاچه گرفته.دوست عزیز خب محترمانه نظرتو بگو

  • ناشناس ارسالی در

    بابی غیرتی وبی ابرویی دیده شد خاک به سر خان.ادش وخودش بیحیای مریض

  • یک انسان ارسالی در

    لطفا هم چین شخصیتهایی رو بزرگ جلوه نکنید و تو اینترنت نشان ندهید ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    خدا آخرمونو بخیر کنه چه چیز هایی که نشد اولگو مثل حیوون برهنه شدن.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها