|

ویدیویی از مراسم عروسی لاکچری که وایرال شد

انتشار ویدئویی از یک مراسم عروسی لاکچری بین کاربران فضای مجازی خبرساز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتشار ویدئویی از یک مراسم عروسی لاکچری بین کاربران فضای مجازی خبرساز شده است. نکته قابل توجه این مراسم استفاده از طبل‌های بزرگ در این مراسم است که از دید کاربران دور نمانده است.

واکنش کاربران به ویدیو مراسم عروسی لاکچری

انتشار ویدیوهای اینچنینی با واکنش ها و بازخوردهای متفاوتی مواجه می شود که میشه اون هارو به سه دسته طبقه بندی کرد. دسته اولی که طرفدار این نوع اخبار هستن و بدون در نظر گرفتن خوب و بد ماجرا، جذب هر نوع حواشی میشن که اونارو ذره ای مشغول به خود کنه از دنیای واقعی و مشکلات پرتشون کنه بیرون.

دسته دومی که چندان  تحت تاثیر خوب و بد اخبار اینچنینی نیستن اما معتقدن که باید افراد جامعه رو در انتخاب سبک زندگی خودشون و خانواده شون آزاد گذاشت و سرانجام دسته سومی که معتقدن در تمام جهان افراد ثروتمند خواه یا ناخواه قادرند با انتشار ویدیوهای اینچنینی به افکار عمومی جهت بدن. البته موضوع همیشه به الگوبرداری های سطحی و مثبت ختم نمیشه و اگر بخوایم عمیق تر به ماجرا نگاه کنیم در خانواده هایی که توان برگزاری چنین مجالسی رو ندارن ایجاد حسرت و سرشکستگی می کنه و از اونجایی که معیار قرار گرفته شده ممکنه زمینه ساز اخلافات خانوادگی هم بشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی