|

ترانه علیدوستی یجور چاق شده نگو و نپرس؛ اما هنوز حوری بهشتیه!

tarlan parvanee shayanews

ترانه علیدوستی همیشه از بانوان پر حاشیه سینما بوده اما به تازگی تصویری از خانوم بازیگر منتشر شده که نشون میده چقدر افزایش وزن داشته!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- ترانه علیدوستی میدونیم که از بازیگرای توانا و با استعدادی هستش که هوادار هم خیلی داره و کلا اگه تو فیلم و یا سریالی دیده بشه بیننده پر پا قرص خودش رو داره. ترانه علیدوستی گرچه فعالیتش در این عرصه زیاد بوده اما خب از جنجالی ترین زنان سینما نیز می باشد. ترانه علیدوستی اما حالا مدتی میشه که بعد از جشنواره کن و حاشیه هایی که ساخت سکوت رو پیشه کرده و صدایی از خانوم خانوما در نمیاد.

حالا چرا حاشیه؟ چون ترانه علیدوستی یه فمینیسم هستش و فعال حقوق زنانه و خب به همین جهت چند باری رفته تو حرف و حدیث ها. از طرفی استایل و لباس خانوم بازیگر در جشنواره کن از عجیب ترین پوشش ها بود که مورد توجه و البته تعجب و انتقاد خیلیا قرار گرفت. ترانه علیدوستی در مجموع نمیشه گفت از بانوان خوش پوش سینما حساب میشه چرا که تک و توک پیدا میشه که استایل جذاب و مورد پسندی بزنه!

ترانه علیدوستی تصاویر بسیاری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده اما به تازگی عکسی از خانوم بازیگر دیده شده که نشون میده چقدر افزایش وزن داشته است.

A4BlEv9wkH2V

وقتی ترانه علیدوستی تو مصاحبش تخته گاز میره و ترسی نداره!

ترانه علیدوستی همانند نازنین بیاتی از خانومایی هستش که تو سینما و مقابل دوربین ها حرفش رو میزنه و چندان زیاد اِبا و ترسی از گفتنشون نداره.

مثلا مدتی پیش ترانه علیدوستی مصاحبه ای با یکی از منتقدان سینما انجام داد که بعد از مصاحبه اش با مجری بی بی سی اولین حضور او در مقابل دوربین و حاشیه سازی دوباره او به شمار میاد. خانوم تو این مصاحبه با یه آب و تابی درباره تفاوتی که بین زن و مرد در سینما و ایران قائل میشن، صحبت میکنه که انگاری کلا تو خارج زندگی میکرده و تازه تشریف آورده اینجا. بسیاری از کاربران معتقدن که حرف این خانوم بازیگر درسته ولی نباید بابیان اون به بقیه حواشی دامن زد.

اما از اونجایی که ترانه خانوم ثابت کرد به حاشیه سازی علاقه بسیار زیادی داره، پس تخته گاز داره میره تو مصاحبه کردن از این برنامه به اون برنامه!

آرایشگر ترانه علیدوستی که مثل خووودش ساده و جذابه!

حالا از این حواشی و گفته ها که یکم دور بشیم و برسیم به خود ترانه علیدوستی باید بگیم که خب بالاخره هر خانومی در سینما آرایشگر خاص خودش رو داره که معمولا هم ازشون رونمایی میکنن.

این بازیگر عزیز چهره ای نچرال دارد که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و نه تنها عمل جراحی زیبایی نداشته بلکه حتی خیلی هم کم آرایش و ملیح است. ظاهرا در سینمای ما خانم ها یا خیلی نچرال طور هستند و علاقه ای به عمل و آرایش و فیلتر ندارند و یا همه این ها را با هم دارند مثل خانم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری!

Untitled

ترانه عیلدوستی نیز مدتی پیش تصویری از خود به همراه میکاپ آرتیستش گذاشت که درست همانند خود ترانه چهره ای بسیار ساده داشت و اینجاست که میگن کبوتر با کبوتر باز با باز!

مثلا خانوم الهام حمیدی میکاپ آرتیستش خانوم مریم رهنما می باشد که هر دو عاااشق و شیفته آرایش های غلیظ هستند و همیشه هم این مدلی دیده میشن اما ترانه علیدوستی و خانوم آرایشگرش همانند هم ساده و در کمترین میکاپ به سر میبرند!

ناگفته نمونه که چهره هر دو خانوم زیبایی خاص خودش رو داره و لزومی نداره همیشه پررر از آرایش باشید!

Untitled

بازیگر خانوم غلیظش خوبه یا بی روح؟!

ترانه علیدوستی همانطور که گفتیم بازیگری پرطرفدار است و در اینستاگرامش نیز بیش از 7 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد. 

این بازیگر عزیز چهره ای نچرال دارد که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و نه تنها عمل جراحی زیبایی نداشته بلکه حتی خیلی هم کم آرایش و ملیح است. ظاهرا در سینمای ما خانم ها یا خیلی نچرال طور هستند و علاقه ای به عمل و آرایش و فیلتر ندارند و یا همه این ها را با هم دارند مثل خانم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری!

اما جالب هم اینجاست که همیشه هنرمنانی مثل ترانه و لیلا حاتمی و... به جشنواره های خارجی می روند و بازیگرانی که بالا نام بردیم حتی دیگر در سینمای خودمان هم کمتر مراسمی دعوت می شوند! نحوه انتخاب زندگی و ارایش و استایل هر شخص به خودش مربوط است اما خانم هایی مانند رهنما و بختیاری انتخاب کرده اند تا با تبلیغات عظیم و گاهی نادرست در اینستاگرام راه خود را ادامه دهند که چندان هم در نظر مخاطب و مردم محبوبیتی دیگر ندارند.

Untitled (6)

بیوگرافی جذاب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در 22 دی ماه 1362 در تهران به دنیا آمد. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است و به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر این عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

ترانه فرزند نادره حکیم الهی مجسمه ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال میباشد. 

_+ترانه+علیدوستی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها