|

"ترانه علیدوستی" با آرایشگرش که انگاری نقاشیه خداست؛ خانوم باس تو قیافه بزنی کنار!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی که بازیگری کم آرایش بود اینبار تصویری همراه با آرایشگرش منتشر کرد که کاربران هرچی گشتن متوجه نشدن با آرایشگر چه تغییری کرده!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- ترانه علیدوستی بازیگر مشهور و خوش فیسی می باشد که ساااالهاست در این عرصه فعالیت دارد و از اسم و رسم دارهای سینماست. ترانه علیدوستی اما خب همونقدر که شهرت و محبوبیت دارد ، مخالف و حواشی نیز دور او را گرفته که البته این طبیعیه مگه اینکه بیش از اندازه در صحبتی یا رفتار و حرکتی پیش بری و مخاطب چهره ای منفور ببینتت! مدتی پیش برای جشنواره کن چنین اتفاقی برای ترانه علیدوستی نیز افتاد و با ظاهر و رفتاری که داشت کفر خیلی از مردم رو درآورده بود.

همین شد تا خانوم بازیگر برای مدت زیادی سکوت کند و هیچ مورد خاصی ازش دیده نشه! ترانه علیدوستی در صفحه اینستاگرامش نیز چندان آفتابی نشد و همانند فرشته حسینی و نوید محمدزاده سکوت پیشه کرد! البته که ترانه خانوم تا به حال بارها و بار وارد مقوله جنجالات سینمایی شده اند اما از اونجایی که راه و رسمش رو خوب بلدن دوباره به میادین بازگشتن و مخاطب رو دوباره شیفته خود ساختند.

ترانه علیوستی البته که بازیگری با استعداد و توانمند است که کارنامه کاری پر باری دارد اما از نظر برخی، بیش از اندازه بزرگ شده! ترانه علیدوستی کم پیش میاد عکسی منتشر کنه اما هرموقع چنین شده تصویری بدون فیلتر و جنگجولک بازی و میکاپ آنچنانی بوده که این از خصوصیت های خوبشه. در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که ترانه خانوم علیدوستی به همراه آرایشگرش یه سلفی صمیمانه گرفت.

Untitled

خانومای بازیگری که یا بی روحَن یا غلیظ و پر ملاااات!

ترانه علیدوستی همانطور که گفتیم بازیگری پرطرفدار است و در اینستاگرامش نیز بیش از 7 میلیون و 200 هزار دنبال کننده دارد. 

این بازیگر عزیز چهره ای نچرال دارد که اعتماد به نفس خود را حفظ کرده و نه تنها عمل جراحی زیبایی نداشته بلکه حتی خیلی هم کم آرایش و ملیح است. ظاهرا در سینمای ما خانم ها یا خیلی نچرال طور هستند و علاقه ای به عمل و آرایش و فیلتر ندارند و یا همه این ها را با هم دارند مثل خانم بهاره رهنما و بهنوش بختیاری!

اما جالب هم اینجاست که همیشه هنرمنانی مثل ترانه و لیلا حاتمی و... به جشنواره های خارجی می روند و بازیگرانی که بالا نام بردیم حتی دیگر در سینمای خودمان هم کمتر مراسمی دعوت می شوند! نحوه انتخاب زندگی و ارایش و استایل هر شخص به خودش مربوط است اما خانم هایی مانند رهنما و بختیاری انتخاب کرده اند تا با تبلیغات عظیم و گاهی نادرست در اینستاگرام راه خود را ادامه دهند که چندان هم در نظر مخاطب و مردم محبوبیتی دیگر ندارند.

Untitled

استایل ترانه علیدوستی در آمریکا مورد پسند همه شد!

خب همانطور که میدانید خانم های بازیگر در خارج از کشور نیز باید قوانین را رعایت کرده و حجاب خود را نیز حفظ کنند. اما از آنجایی که استایل یک هنرمند آن هم در مراسمات مهم سینمایی باید خاص تر از مواقع عادی باشد اغلب از پوشش هایی مثل کت و شلوار استفاده می کنند.

مدتی قبل تر هم باز مثل همیشه این ترانه علیدوستی بود که البته برای بازی در فیلمی جدید به مراسمی خارجی رفته بود و از استایلی زیبا استفاده نمود و با یک توربان تکمیلش کرد. این تصاویر با نظرات بسیار مثبت کاربران همراه شد.

اما سوال اینجاست که چرا همیییشه ترانه علیدوستی در این مراسمات خارجی به خصوص کن حضور دارد و انگاری پایه ثابت این موارد شده و برخی شایعاتی هم پشت سر وی وجود دارد.

قطعا ترانه علیدوستی از هنرمندان درست حسابی سینمای ما هستش اما انگاری سدی برای دیگر خانومای بازیگر شده تا به مراتب بالاتر بروند! قطعا خیلی از خانومای دیگر هستند که قابلیت این رو دارند بازیگر بسیااار خوبی باشند.

dgd

حالا انقدر از ترانه خانوم علیدوستی تعریف کردیم بهتره که به این موضوع هم اشاره کنیم که ترانه علیدوستی بر خلاف استایل های خارجی اش که حسابی بهشون فکر میکنه و حالا چه خوب چه بد اون که میخواد رو از آب درمیاره، در مراسمات داخلی از لباس هایی مامان دوز استفاده میکنه جوری که میگی ایشون همین الان خبردار شدن باید بیان مراسم!!

Untitled

بیوگرافی جالب ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی متولد 22 دی 1362 در تهران، بازیگر است. دیپلمه کامپیوتر می باشد و در مدرسه رشته تجربی خوانده است به زبان انگلیسی مسلط است. این بازیگر زن بازی در تلویزیون را خیانت می داند و بر انی عقیده است که: قبلاً هم گفته‌ ام که کار نمی کنم و انتخابم را کرده‌ ام، حتی سریال‌ های سطح بالاتر ما نهایتاً دستخوش یک جهت گیری بی‌ موردی در پخش می‌ شوند.

پدرش حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان کنونی فوتبال است، مادرش نادره حکیم الهی سنگ‌ تراش و مجسمه‌ ساز است. پویان علیدوستی تنها برادرش در مراسم جشن چهارشنبه سوری سال 83 بخاطر انفجار مواد محترقه فوت کرده است.

ناگفته نماند ترانه علیدوستی یک فمینیست است که حتی لوگو آن را هم بر روی دستش تتو زده!

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی هم خوب بسیاردوست داشتنی هستندخانم علیدوستی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها