|

"ترانه علیدوستی" با ورژن هالیوودی عین یاغی میکنه میره بالا؛ آرایشگرش کفِ همه ژینگولاس!

taraneh alidoosti shayanews

ترانه علیدوستی بازیگر پرحاشیه دوره افتاده و جلو هر دوربینی که بتونه هی به اظهارنظر میپردازه، به تازگی در طی مصاحبه ای درباره می تو صحبت کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ترانه علیدوستی از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا با حواشی زیادی خودشو درگیر کرده و یه طوری شده که همینطور داره تو برنامه های مختلف از موضوعاتی که میگن نمیشه ازش حرف زد خیلی راحت صحبت میکنه. خیلی از کاربرا معتقدن ترانه علیدوستی به اندازه کافی شهرت داشت و محبوب بود، اما گویا خودش دوست داره به عنوان یک ترانه علیدوستی فعال در زمینه های اجتماعی هم به چشم بیاد.

ترانه خانوم از زمانی که به شهرت رسید و کارهایی رو در کنار اصغر فرهادی انجام داد و پاش به جشنواره های خارجی رسید، یاد هر چی مشکل که تو سینمای ایران داشت افتاد و به یکباره تو دفعه دوم هر چی تو دلش بود رو یه جوری رو کرد که کل اینستا پر شده بود از اظهار نظر خانوم درباره جنبش می تو و هر چی درد دل که تو تموم ان مدت ترانه علیدوستی باهاش رودل کرده بود.

به تازگی ترانه علیدوستی مصاحبه ای با یکی از منتقدان سینما انجام داده که بعد از مصاحبه اش با مجری بی بی سی اولین حضور او در مقابل دوربین و حاشیه سازی دوباره او به شمار میاد. خانوم تو این مصاحبه با یه آب و تابی درباره تفاوتی که بین زن و مرد در سینما و ایران قائل میشن، صحبت میکنه که انگاری کلا تو خارج زندگی میکرده و تازه تشریف آورده اینجا. بسیاری از کاربران معتقدن که حرف این خانوم بازیگر درسته ولی نباید بابیان اون به بقیه حواشی دامن زد. اما از اونجایی که ترانه خانوم ثابت کرد به حاشیه سازی علاقه بسیار زیادی داره، پس تخته گاز داره میره تو مصاحبه کردن از این برنامه به اون برنامه!

وقتی ترانه علیدوستی فاز و نول قاطی میکنه!

این بازیگر که از زمان سریال شهرزاد به شهرتی باورنکردنی رسید و کل ایران یک صدا شیفته سبک بازی خانوم شده بودن، فکر میکردن که اون استایل قلدری خانوم کلا با زندگی عادیش فرق داره و حالا دریافتن که نه خیر دقیقا به همین دلیل بوده که این نقش خیلی به دل مردم نشست و اون هم نزدیکی این سبک بازی به فرم رفتاری خانوم در زندگی عادیش بوده.

ee

علاوه براین ترانه خانوم همواره به عنوان یه بازیگری که خودشه و علاقه چندانی به میکاپ و این حرفا نداره بین مردم شناخته میشد. اما زمانی که پای خانوم رسید به جشنواره کن ثابت کرد که خیلی هم دست بر آتش میکاپ داره و با چیتان پیتان عجیب و غریبی که همراه با لباسای مجلسیش که قد یه عروسی واسش وقت گذاشته کلا گذاشته اش رو پیچوند و رسید به اینجا!

uuuf

آرایشگر بیبی فِیس ترانه علیدوستی!

ترانه علیوستی البته که بازیگری با استعداد و توانمند است که کارنامه کاری پر باری دارد اما از نظر برخی، بیش از اندازه بزرگ شده! ترانه علیدوستی کم پیش میاد عکسی منتشر کنه اما هرموقع چنین شده تصویری بدون فیلتر و جنگجولک بازی و میکاپ آنچنانی بوده که این از خصوصیت های خوبشه. در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که ترانه خانوم علیدوستی به همراه آرایشگرش یه سلفی صمیمانه گرفت.

fff

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابوالفضل رجبی ارسالی در

    خانم علیدوستی فوق العاده هست و حرفاش عین واقعیت هست نویسنده این متن اصرار عجیب و بیهوده ای داره ایشون رو خراب کنه،، بعضی ها تو ایران عادت دارند به خراب کردن آدمهای بزرگ حالا در هر کار و سمتی ک باشن فارغ از هرجنسیتی ک دارند.کافیه خلاف افکار مسموم آنها رفتار کنی از هر حربه ای برای تخریب و ترور شخصیتت استفاده میکنند.

  • یا مهدی ارسالی در

    جای بسی تاسف تاسف دارد که هنر توسط این هنرمندان به ظاهر هنرمند اینگونه توصیف می شود.بخداوندی خدا باید پاسخگو باشند در محضر الهی در قبال همه اتفاقات ناگواری که به نسل جوان به واسطه الگوپذیری از ایشان

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها