|

آخرالزمان و زامبی ها

پیش بینی های هولناک نوستراداموس برای سال 2021

نوستراداموس، ستاره شناس فرانسوی که جنگ جهانی دوم و ترور جان اف کندی را درست پیش بینی کرده بود، درباره 2021 چه می گوید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-از آتش سوزی بزرگ لندن تا قدرت گرفتن آدولف هیتلر، وحشت های جنگ جهانی دوم و انقلاب فرانسه تا ایجاد بمب اتمی، پیش بینی های نوستراداموس ال امروز بسیار دقیق بودند.

حتی گفته می شود وی می دانسته است که جان اف کندی ترور خواهد شد و حملات تروریستی 11 سپتامبر به مرکز تجارت جهانی در نیویورک اتفاق خواهد افتاد. نوستراداموس پیشگویی های ترسناکی برای سال 2021 دارد. او رخداد های باورنکردنی ای از آخرالزمان و زامبی گرفته تا برخورد ستاره دنباله دار با زمین و حتی طوفان های خورشیدی را پیش بینی می کند. در اینجا به شش پیشگویی برتر وی نگاهی بیندازید و تصور کنید که طی 12 ماه آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد!

 

1. آخرالزمان و زامبی ها

به گفته ستاره شناس قرن شانزدهم ، دانشمندی از روسیه سلاحی بیولوژیکی ایجاد می کند که می تواند اخبار بسیار بدی را برای بشریت به همراه داشته باشد. این سلاح، ویروسی ایجاد می کند که مردم را به زامبی تبدیل خواهد کرد - و در نهایت ما منقرض خواهیم شد.

0_Hordes-of-angry-walking-dead-zombies

 

او گفته است: "تعداد کمی از جوانان به صورت نیمه زنده، از گور بر می خیزند. با اینکه تقریبا مرده اند، باعث درخشش دیگران می شود. سپس در یک سرزمسن پهناور، شیاطین پدیدار می شوند. تراژدی های گونانی به هم می پیوندند، کوتاه مدت اما عمیق. توده ای پیروز میشود، اما پدران و مادران از غمهای بیکران دق می کنند، زنان سوگواری می کنند، هیولای خطرآفرینی که قدرت برتر است به افول می رسد. همه دنیا پایان می یابد. "

 

2. قحطی بی سابقه

 نوستراداموس همچنین معتقد است که زمین با قحطی ای عظیم، همچون قحطی مکتوب در کتب مقدس مواجه خواهد شد. این یکی دیگر از پیش بینی های او در مورد پایان جهان است که با افزایش زمین لرزه ها و شیوع ویروس ها شروع می شود. چیزی که همه ما هم اکنون در حال تجربه اش هستیم.

0_FILES-SOMALIA-EAFRICA-DROUGHT-FAMINE-NOBEL-CEREMONIES-WFP-ITALY

 

وی گفت: "بعد از دردسرهای فراوان برای بشریت ، بزرگتری آماده می شود ، متحرک بزرگ اعصار را تجدید می کند: باران ، خون ، شیر ، قحطی ، فولاد و آفت ، آیا آتش آسمان ها دیده می شود ، جرقه طولانی است."

 

3. طوفان های خورشیدی

به گفته نوستراداموس ، طوفان های بزرگ خورشیدی در سال 2021 خسارات زیادی به سیاره ما وارد خواهد کرد. طالع بینی سالانه اظهار داشت: "ما شاهد بالا آمدن آب و سقوط زمین در زیر آن خواهیم بود."

0_WEATHER-HURRICANE-CENTRAM

 

همانطور که ویرانی در سراسر کره خاکی آشکار می شود، نوستراداموس می گوید که مهاجرت گسترده ای صورت خواهد گرفت و افراد ساکن روی زمین بر سر چند منبع طبیعی باقی مانده مبارزه خواهند کرد. این امر همچنین منجر به جنگ در سراسر کره زمین خواهد شد.

 

4. برخورد اجرام آسمانی با زمین

نوستراداموس همچنین می گوید که این جهان نه تنها از یک ستاره دنباله دار آسیب خواهد دید، بلکه این آسیب می تواند باعث ایجاد تعداد زیادی از بلایای طبیعی شود. وی نوشت: "در آسمان، آتش و دنباله ای طولانی از جرقه ها را می بیند."

0_Near-Earth-asteroid-artwork

 

به نظر می رسد حتی ناسا نیز آسمان را با جدیت رصد می کند. به خصوص که سیارک 2009 KF1 احتمالاً در 6 مه سال آینده به زمین برخورد می کند.

 

5. زلزله ویرانگر

بعد از سال 2020 آخرین چیزی که به آن نیاز داریم یک فاجعه طبیعی دیگر است. نوستراداموس ادعا می کند که زمین لرزه ای عظیم در آمریکا رخ خواهد داد و کالیفرنیا جایی است که احتمالا پیشگویی او وقوع خواهد یافت.

quake_1280p

 

 او حتی تاریخ دقیق اش را پیش بینی کرده است؛ 25 نوامبر 2021. در کتاب وی آمده است: "بلایی سهمگین، در سرزمین های غرب و آتش در کشتی، طاعون و اسارت؛ عطارد (مرکوری) در قوس (کماندار، نشان آذر ماهی ها)، زحل در حال محو شدن است."

 

6. سرباز هایی با تراشه کاشته شده در مغزشان

ظهور فناوری در قرن بیست و یکم چیزی است که همه ما با هوش مصنوعی در بیشتر خانه ها و کامپیوترهای کوچکی که در جیب مان است، بهش عادت کرده ایم.

origin

 

اما طبق گفته نوستراداموس ، این تکنولوژی در سال 2021 با سربازانی که تراشه در مغز خود قرار داده اند، شکل دیگری به خود می گیرد. وی نوشت: " این سربازان تازه کنترل شده، ارتش را هدایت می کنند." این ابر سربازان جدید ظاهراً برای نجات نسل بشر مورد نیاز خواهند بود و نیروهای مسلح را هدایت خواهند کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی