|

جنجال مراسم ۳ هزار نفری برای کدخدای روستا!

مراسم تشییع و یادبود کدخدا امیرحسین ‌دربالایی با حضور 3 هزار نفر و بدون توجه به پروتکل های بهداشتی در دزفول برگزار شد

لینک کوتاه کپی شد
2

مراسم یادبود کدخدا امیرحسین ‌دربالایی از چهره‌های به‌نام یکی از طایفه‌های شهر دزفول روز جمعه با حضور بیش از سه هزار نفر و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. انتشار تصاویر و ویدیوهای این مراسم در فضای مجازی واکنش برانگیز شده است.

علی قلطاغ معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه دزفول، به خبرگزاری ایرنا گفته این کدخدا چندماه پیش فوت شده بود. در آن زمان، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، ازخانواده وی تعهد گرفته شد مراسم عزاداری برگزار نکنند.

او گفته با وجود تذکرها این مراسم با جمعیت بالا روز جمعه برگزار شد. امکان برخورد نیروی انتظامی به منظور حفظ آرامش در منطقه وجود نداشت.

احضار و برخورد با متخلفان

آقای قلطاغ از احضار و برخورد با متولیان برگزاری این مراسم خبر داد و از از رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم اظهار تاسف کرده است.

رضا پورآیین رییس مرکز بهداشت دزفول هم در این باره به خبرنگار ایرنا گفته این مراسم روبروی زندان دزفول برگزار شد و بیش از سه هزار نفر در این مراسم حضور داشتند که متاسفانه کمتر از ۳۰ درصد افراد ماسک زده بودند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این مراسم به بی‌بی‌سی گفت کدخدا دربالایی یکی از بزرگان صلح طلب و محبوب این قوم بوده و به همین دلیل این تعداد به مراسم یادبود آمدند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    کافیه. دستور. بدن. اشتراکات. متخلفین را. قطع. کنند. به مدت. یک ماه. در صورت تکرار. به مدت. یکسال دیه کسی. جر أت شرکت در. این. مراسمات را نخواهد داشت ضمن اینکه. هنگام وصل تمامی اشتراکات میت.انند. جریمه. خوبی هم. از متخلفین. به نفع. بهداشت عمومی. دریافت کنند و. به. کارتنخوابها و کودکان کار وافراد. بی بضاعت. کمک کنند

  • ناشناس ارسالی در

    معرفت موج میزند هنوز قدردانی وحمبت در اینجا نمرده

  • اکابران ارسالی در

    متاسفم برا بختیاری ها

  • ناشناس ارسالی در

    کل کل با قوم بختیاری نکنین که هیج قومی حریفشون نمیشه بختیاری همان کسانی بودن که روس وانگلیس رو بیرون کردن از ایران تهران فتح کردن وکلی شجاعت رشادت های هشت سال دفاع مقدس داشتن

  • ناشناس ارسالی در

    هیج ارگان هیج فرمانداری بخشداری کلانتری نمیتونه مراسمات قوم وطایفه بختیاری رو بهم بزنه چون شاهد چنین چیزای از نزدیک بودم که به زخمی بودن حتی کما رفتن ماموران انتظامی منجر شد

  • Sasan ارسالی در

    ولا اینها انگار ۲۰ هزار نفر بودند نه ۳ هزار نفر بختیاری ها با احترام و تقدسی و حرمتی که برای مقام زن قائل هستند همیشه با زن هاشون در مراسم ها حضور پیدا میکنند احتمالا همین اندازه هم زن تشریف داشتند
    کاری با کرونا ندارم ولی خدایش مراسم بختیاری ها زیبا و باشکوه است
    هرچند در این اوضاع واقعا برای حفظ جان مردم در برابر کرونا باید رعایت می شد

  • فقط خدا ارسالی در

    براخودت متاسفم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی