خانه ویدیو ۱ کد خبر: 206789 ۰۷/مرداد/۱۴۰۳ ۱۲:۰۵:۴۶ آواز نوستالژی؛ جواد یساری تو ملبورن چه شونه لرزون یادت باشه خونمو کردی ویرون رو خوند در ادامه شاهد اجراییی زیبا از جواد یساری عزیز خواهیم بود لینک کوتاه کپی شد 26 اخبار مرتبط آواز نوستالژی؛ مثل مور و ملخ ریختن عباس قادری با آهنگ به زنم به تخته ملت رو رقص آورد آواز نوستالژی؛ خدابیامرز سجاد رزمجو تو عروسی خودش چه جیگر درار خونده فقط چطوری میرقصن آواز نوستالژی؛ مرحوم ماموستا حسن زیرک چه احساسی آهنگ نوروز رو خوند همه رفتن تو اغماء آواز نوستالژی