|

سنگربان استقلال در دیدار با الهلال کیست؟

سیدحسین حسینی

بی تفاوتی مظاهری به رفع مشکل مالیاتی اش در آستانه سفر خارج از کشور استقلال برای دیدار حساس با الهلال موجب دلخوری شدید مدیران باشگاه شد.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرشید مظاهری دروازه بانی بود که در تابستان ۱۳۹۹ از تراکتور جدا شده و به استقلال پیوست. او که از همان هفته های ابتدایی برای بازی در ترکیب استقلال کادر فنی تیم را با مشکلاتی که به نوع جدا شدنش از تراکتور مواجه کرده بود پس از مدتی ابتدا با سید حسین حسینی به اختلاف خورد و پس از چند وقت با سعید عزیزیان مربی دروازه بانان استقلال بحثش شد و در نهایت پس از یک سال از او دلجویی کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال، محمدرشید مظاهری در برهه ای از فصل هم به دلیل پرداخت دیرهنگام اقساط قراردادش با تیم تمرین نکرد و در نهایت یک سال سخت را برای کادر مدیریتی و فنی استقلال رقم زد تا مددی و یارانش در بخش مدیریتی باشگاه با همفکری فرهاد مجیدی قید همکاری با او را بزنند ولی این دروازه بان از قانون حمله بهترین دفاع است استفاده کرده و به جای عقب نشینی و جدایی، اعلام کرد با تیم قرارداد دارد و می ماند. با این شرایط در دیدار با الهلال، سیدحسین حسینی مرد شماره یک استقلال درون دروازه این تیم خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها