|

خرید این بازیکن به ضرر استقلال تمام شد!

Abolfazl Jalali shayanews

ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته سایپا که با استقلال قرارداد امضا کرده در ۴ بازی پایانی نارنجی پوشان این تیم را همراهی نکرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سایپا بعد از عقد قرارداد با استقلال تنها یکی دو روز در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و این روزها در برنامه های آماده سازی این تیم حضور ندارد. جلالی که بدون شرکت در تست های پزشکی با استقلال قرارداد بسته به دلیل مصدومیتی که از ناحیه عضله زیر شکم دارد در ۴ هفته پایانی برای تیم فوتبال سایپا به میدان نرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از پارس فوتبال، ابوالفضل جلالی در دیدارهای سایپا در پایان فصل مقابل استقلال، گل گهر، آلومینیوم اراک و تراکتور غایب بود همین مصدومیت باعث شد نتواند نارنجی پوشان را همراهی کند. البته مصدومیت این بازیکن و عقد قرارداد با استقلال باعث انتقاداتی به کادر فنی و مدیریت باشگاه استقلال شده است.

شهاب شافعیان پزشک سایپا در این زمینه گفت:

مصدومیت این بازیکن از ناحیه عضله زیر شکم بود که در بازی های پایانی باعث شد تا وی نتواند برای تیم به میدان برود اما در همان اواخر فصل آسیب دیدگی وی تقریبا رو به بهبود بود و حتی کنار زمین نرم دوی می کرد. البته چون این بازیکن با ما قرارداد داشت زیر نظر ما به درمان خود ادامه داد و تمریناتش را انجام می داد.

این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله شکم در تمرینات بدنی و تاکتیکی استقلال حضور فعالی ندارد و بعید است با این شرایط در بازی با الهلال نماینده ایران را همراهی کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها