|

پشیمانی‌های ۴۸ ساعته مجیدی و مددی؛ مطهری و اسماعیلی می مانند؟

مذاکره مجدد ارسلان مطهری و مدیران استقلال قطعی است و دو طرف به زودی یک بار دیگر برای تمدید قرارداد وارد مذاکره خواهند شد.

لینک کوتاه کپی شد

فعالیت استقلال در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد و مدیران این تیم در پی مذاکره با گزینه‌های مدنظر فرهاد مجیدی هستند. در این میان نیز تاکنون قرارداد سیاوش یزدانی و آرش رضاوند تمدید شده ضمن اینکه محمد دانشگر نیز با وجود فسخ قرارداد، در این تیم ماندنی است و فصل بعد را نیز در جمع شاگردان مجیدی ادامه می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، چند هفته پیش مذاکرات استقلالی‌ها با ارسلان مطهری مهاجم فصل گذشته این تیم بی نتیجه بود و قرارداد این بازیکن تمدید نشد. مسعود ریگی نیز به سپاهان پیوست و تاکنون هیچ مذاکره ای با فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان برگزار نشده است. احمد مددی نیز چند روز پیش در گفتگویی که با برنامه ورزش و مردم داشت، از حضور نداشتن نام اسماعیلی و شجاعیان در لیست تمدیدی‌ها خبر داد و حتی مدعی شد احتمال ماندن مطهری نیز پایین است.

اما اتفاقات روزهای اخیر حاکی از آن است که مدیران استقلال ممکن است یک بار دیگر برای ماندن دو بازیکن اصلی خود پای میز مذاکره بنشینند. شیخ دیاباته و مهدی قایدی جدا شده اند و در خط حمله مهاجم تخصصی جذب نشده است. ارسلان مطهری که چند باری برای مذاکره با مسئولین باشگاه به محل دفتر ساختمان استقلال نیز رفت، با آنها به توافق نرسید و گفته می‌شود او تمایل دارد که با تمدید قراردادش، در جمع آبی پوشان ماندگار شود.

مطهری طی مذاکرات گذشته اش با مدیران استقلال بر سر مبلغ قرارداد وارد یک چالش شده بود ولی اکنون توافقات اولیه ای میان دو طرف حاصل شده و تقریبا می‌توان گفت بازگشت این بازیکن به میز مذاکرات با استقلالی‌ها قطعی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرارداد مطهری تمدید خواهد شد.

فرشید اسماعیلی نیز پس از اظهارات مددی در برنامه ورزش و مردم، با انتشار یک استوری به آن واکنش نشان داد و مدعی شد تاکنون تماسی از سوی مسئولان استقلال برای تمدید با او گرفته نشده است. حالا و پس از عدم جذب بازیکن در خط میانی توسط مدیران، به نظر می‌رسد که اسماعیلی نیز ممکن است به زودی به باشگاه فراخوانده شود و با استقلالی‌ها وارد مذاکره شود.

البته مددی در میان این صحبت‌هایش از مذاکرات با صالح حردانی و طی شدن روند جذب این بازیکن و همچنین تمایل رشید مظاهری برای جدایی خبر داد. ادعاهایی که همگی امروز رد شده اند چرا که هم حردانی قراردادش را با فولاد تمدید کرد و هم اینکه مظاهری در جمع آبی پوشان ماندگار شد و به نظر می‌رسد اظهارات مددی در برنامه ورزش و مردم شتاب زده بوده و احتمال ماندن اسماعیلی و مظهری نیز همچنان وجود دارد.

چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد، مذاکره مجدد ارسلان مطهری و مدیران استقلال قطعی است و دو طرف به زودی یک بار دیگر برای تمدید قرارداد وارد مذاکره خواهند شد. گفته می‌شود پس از تمدید قرارداد مطهری، مددی با اسماعیلی نیز پای میز مذاکره خواهد نشست و باید دید سرانجام چه اتفاقی برای این دو بازیکن رخ خواهد داد.

نکته قابل توجه در نقل و انتقالات امسال استقلال حرف‌های ضد و نقیض مددی و مجیدی است که به نظر می‌رسد پس از اختلافات سنگین، حالا با هم هماهنگ هستند حتی در پشیمانی از اظهاراتشان ...

مجیدی پس از آنکه اعلام کرد امین قاسمی‌نژاد در لیست او جایی ندارد، این بازیکن را فقط برای اینکه به پرسپولیس نرسد از چنگ رقیب سنتی درآورد و استقلالی کرد. مددی هم که از جدایی سه بازیکن تیمش خبر داده بود حالا قصد دارد با دو نفر از آنها پای میز مذاکره بنشید و نظر آنها را برای بازگشت جلب کند!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها