|

لیست خروج مجیدی مشخص شد؛ خداحافظی با اسماعیلی، ریگی و مطهری

فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال امروز اسامی بازیکنانی که در لیست مدنظر فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم وجود ندارند را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال پس از فروش مهدی قایدی ورود به بازار نقل و انتقالات را با جذب نفرات مدنظر فرهاد مجیدی برای بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر آغاز کرد و این روند همچنان ادامه دارد. این تیم تاکنون امیرحسین حسین‌زاده، علیرضا رضایی، زبیر نیک‌نفس، عارف آقاسی، محمدرضا آزادی و امین قاسمی‌نژاد را به خدمت گرفته و براساس اعلام احمد مددی، مسئولان این باشگاه مذاکره‌های جدی با شیمبا، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی و صالح حردانی داشته‌اند و بدین‌ترتیب احتمال آبی‌پوش شدن این بازیکنان هم وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، مدیرعامل باشگاه استقلال اما امروز در خلال صحبت‌هایش در یک برنامه تلویزیونی، از جدایی احتمالی بازیکنانی خبر داد که در لیست فرهاد مجیدی برای تمدید قرار ندارند؛ موضوعی که البته از سوی این بازیکنان بی‌پاسخ نماند. او در این زمینه با اشاره به لیست ارائه شده از سوی فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال گفت: «فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری در لیست تمدیدی‌ها نیستند و همچنین داریوش شجاعیان هم از ابتدا در لیست آقای مجیدی نبود. در رابطه با مسعود ریگی هم متاسفانه عدد مدنظر او برای تمدید قراردادش بالا است و ما توان پرداخت این رقم را نداریم».

اسماعیلی: تا کی می‌خواهید به هوادار دروغ بگویید؟

فرشید اسماعیلی هافبک تیم استقلال که در اردوی تیم ملی حضور دارد، نخستین بازیکنی بود که به حرف‌های مددی واکنش نشان داد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «بازیکنی که قراردادش تمام می‌شود بازیکن آزاد محسوب می‌شود، نه اینکه در لیست مازاد قرارداد بگیرد. آیا شما زنگ زدید، نامه زدید؟ چندین سال است که همین کار را می‌کنید که زنگ زدیم، بازیکن نیامد یا مبلغ زیادی گفت. آیا مسعود ریگی به شما مبلغی گفته که می‌گویید او رقم زیادی درخواست کرده؟ تا کی می‌خواهید دروغ بگویید و بازیکن را روبروی هوادار قرار دهید؟»

ریگی: توقع احترام بیشتر داشتم نه پول بیشتر

اسماعیلی تنها بازیکنی نبود که به صحبت‌های مددی واکنش نشان داد. پس از فرشید، مسعود ریگی هم با انتشار متنی در اینستاگرامش نوشت: «هواداران عزیز باشگاه استقلال سلام. می‌خواهم صادقانه با شما صحبت کنم. فکر می‌کنم که می‌دانید که در این دو سال با کمترین مبلغ دریافتی، بدون حاشیه‌ و با همه وجودم برای موفقیت تیمم تلاش کردم و در حال حاضر هم خدا شاهد است که من هیچ مبلغ نجومی که شایعه شده، به باشگاه پیشنهاد نکردم. بعد از دو سال من فقط توقع احترام بیشتری داشتم که متأسفانه برخورد خوبی با من صورت نگرفت».

بدین‌ترتیب با توجه به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال و واکنش بازیکنانی که به گفته او در لیست مدنظر مجیدی نبودند، به نظر می‌رسد جدایی این نفرات از استقلال قطعی خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها