|

مسعود ریگی شنبه با پرسپولیس می بندد

مسعود ریگی

مسعود ریگی هافبک بازی ساز استقلال مدتی است که مورد توجه گل محمدی قرار گرفته بنابراین بعید نیست که او بمب نقل و انتقالاتی این فصل باشد.

لینک کوتاه کپی شد

هافبک میانی تیم استقلال که هنوز با این تیم توافق نکرده، بیشتر از قبل مورد توجه پرسپولیس قرار دارد و احتمال این انتقال جنجالی روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی، با اینکه ریگی بیشترین تعداد و دقایق بازی را هم در بین هافبک‌های استقلال به خود اختصاص داده بود، تاکنون هیچ خبری از مذاکره باشگاه استقلال با وی یا مدیر برنامه‌اش مخابره نشده و این در حالی است که با توجه به اتمام قراردادش، دیگر تیم‌ها هم این امکان را دارند که برای جذب او اقدام کنند.

پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که به جذب این بازیکن تمایل دارد و از اولین روز نقل و انتقالات هم اقداماتی در این زمینه صورت داده بود. با این وجود هنوز هیچ خبر رسمی در خصوص مسعود ریگی که یکی از مهم‌ترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بود، مخابره نشده است.

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی احمد نوراللهی هنوز نتوانسته در خط هافبک، بازیکنی را به خدمت بگیرد و به همین علت این احتمال وجود دارد سرخپوشان پایتخت با جدیت بیشتری به سراغ مسعود ریگی هافبک استقلال بروند تا او را جذب کنند.  

پیشنهاد پرسپولیس برای ریگی همچنان پابرجاست اگر استقلالی‌ها برای تمدید با او تعلل کنند، ممکن است بازیکن آرام استقلال تبدیل به یکی از جنجالی‌ترین انتقال های فصل تبدیل شود. گفته می‌شود مسعود ریگی هافبک استقلال از تیم سپاهان هم پیشنهاد دارد. باید دید این بازیکن برای فصل آینده با کدام تیم به توافق می‌رسد؟  

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی و علی نعمتی را به خدمت گرفته است و مذاکراتی با رضا اسدی و امین قاسمی نژاد انجام داده است تا لیست نفرات خود را برای فصل آینده تکمیل کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها