|

مجیدی؛ ناراحتید امضا نکنید! ریگی پرسپولیسی شد؟

Masoud Rigi

مسعود ریگی، هافبک دفاعی استقلال، بر سر مسائل مالی با این باشگاه به توافق نرسیده است و اخبار از پیوستن این بازیکن به پرسپولیس حکایت می کند.

لینک کوتاه کپی شد

​مسعود ریگی یکی از بازیکنانی است که به دلیل نامشخص بودن وضعیت ادامه همکاری‌اش با استقلال، در تمرین دیروز این تیم حاضر نشد و با توجه به اخباری که درباره رقم پیشنهادی او به مدیران تیمش مطرح شده، این احتمال وجود دارد که او یکی دیگر از نفرات جداشده تیم فرهاد مجیدی باشد.

به گزارش «شایانیوز»، شنیده‌ها حاکی از آن است که ریگی – که مورد توجه چند تیم لیگ برتری قرار دارد – پیشنهادی سنگین بالای ده میلیارد تومان و حتی تا حوالی ۱۵ میلیارد تومانی به استقلال داده و طبیعتا باشگاه با پیشنهاد او مخالفت کرده است.فرهاد مجیدی هم دیشب در حاشیه اولین تمرین تیمش برای بازی با الهلال، در موضوع مسائل مالی طرف باشگاه را گرفت و گفت: من یک چیز کلی درباره بعضی از بازیکنان که هنوز تمدید نکردند بگویم، اسمی نمی‌برم. وقتی بازیکنی پیشنهاد ۷ میلیاردی را رد می‌کند من اجازه نمی‌دهم و از مددی خواهش کردم یک ریال بیشتر پول ندهد. هر بازیکنی که می‌آید در کنار مسائل مالی باید به عشق هواداران هم در کنار تیم باشد. هر بازیکنی که ناراحت هست می‌تواند امضا نکند و نیاید.حالا باید دید با این شرایط تکلیف ریگی چه خواهد شد به خصوص آنکه استقلال در پست او زبیر نیک‌نفس را جذب کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها