|

ارسلان تمدید کرد تا خیال مجیدی کمی راحت شود

ارسلان مطهری مهاجم استقلال که شایعاتی پیرامون جدایی اش از آبی پوشان منتشر شده بود، قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

لینک کوتاه کپی شد

استارت نقل و انتقالاتی استقلال امروز به صورت رسمی زده شد و آبی پوشان پس از جذب حسین زاده و نیک نفس، حالا روی به تمدید ستاره های خود آورده اند که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است و در گام نخست با مهاجم خود به توافق رسیدند.

ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی است که در پایان فصل گذشته، قراردادش با استقلال به پایان رسید. او که در مرحله نخست مذاکرات با مدیران این تیم به مشکل خورد و حتی پستی مبنی بر خداحافظی از جمع آبی پوشان نیز منتشر کرد، عصر امروز در دفتر باشگاه استقلال حاضر شد و پس از توافق با مدیران این تیم، قراردادش را تمدید کرد.

این بازیکن که دو فصل پیش و با نظر فرهاد مجیدی از ذوب آهن جدا شد و به استقلال پیوست، فصل گذشته بهترین گلزن تیمش در رقابت های لیگ برتر بود و سرمربی آبی پوشان نیز نظر مثبتی روی این بازیکن داشت. مجیدی در جلساتی که با مدیران استقلال داشت، روی حفظ مطهری تأکید ویژه ای داشت و احمد مددی نیز به توصیه سرمربی آبی پوشان موفق به حفظ این مهاجم شد.

حالا با تمدید قرارداد مطهری، خیال مجیدی کمی بابت خط حمله تیمش آسوده شده و مدیران استقلال در پی جذب مهاجم جدید برای پر کردن جای خالی دیاباته هستند. در صورت ماندن قایدی در جمع آبی پوشان، به نظر می رسد استقلالی ها به یک خرید در فاز تهاجمی بسنده کنند ولی جدایی قایدی می تواند معادلات را تغییر دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی