|

یک استقلالی دیگر هم رفت؛ استقلال خلع سلاح می شود؟

ارسلان مطهری

مطهری یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده و حاضر نشده با مددی، مدیرعامل فعلی آبی پوشان پای میز مذاکره بنشیند.

لینک کوتاه کپی شد

پست اینستاگرامی ارسلان مطهری، شایعه جدایی او از استقلال را تقویت کرده است. مطهری امروز در صفحه شخصی خود، ویدئویی از اولین روز حضورش در استقلال را منتشر کرد و زیر آن نوشت: «امیدوارم اسم خوبی به جای مونده باشه ازمن به عنوان یک سرباز، برای شمایی که بهترین هوادارای دنیا و مالک تیم استقلال هستید... دوست‌تون دارم تا ابد!»

به گزارش«شایانیوز»، مطهری یکی از بازیکنانی است که قراردادش با استقلال به پایان رسیده و حاضر نشده با مددی، مدیرعامل فعلی آبی پوشان پای میز مذاکره بنشیند. موضوعی که درباره چند بازیکن دیگر استقلال هم صدق می‌کند. در صورتی که این بازیکنان بخواهند از استقلال جدا شوند، لیست خروجی این تیم نگران کننده می‌شود.

فرهاد مجیدی، علاقه‌ای به حفظ شیخ دیاباته و هرویه میلیچ، دو بازیکن گرانقیمت و ناموفق فصل گذشته استقلال نداشت. هر دوی این بازیکنان، فصل بعد در استقلال حضور ندارند. محمد نادری هم با وجود علاقه مجیدی به حفظ او، تصمیم گرفت به ترکیه برود. حالا علاوه بر این سه نفر، چند بازیکن دیگر هم کاندیدای خروج از استقلال هستند.

علاوه بر دیاباته و مطهری، داریوش شجاعیان هم جزو بازیکنانی است که استقلالی‌ها تمایل چندانی به حفظ او ندارند. شجاعیان می‌تواند نفر چهارم لیست خروجی استقلال باشد. ارسلان مطهری، فعلا از استقلال دور شده و بجز او قرارداد سیاوش یزدانی، سیدحسین حسینی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند هم به پایان رسیده است. جدایی هر کدام از آن‌ها، کار استقلال را برای جانشینی‌شان سخت می‌کند.

رشید مظاهری و مهدی قایدی، دو بازیکن دیگری هستند که با وجود داشتن قرارداد بحث جدایی‌شان از استقلال مطرح شده است. مظاهری، مورد توجه سپاهان قرار دارد. او فعلا گفته می‌خواهد در استقلال بماند اما در صورت ماندگاری حسینی، شاید نظرش عوض شود. قایدی هم مورد توجه باشگاه‌های قطری قرار گرفته و اگر پیشنهاد گرانقیمتی برای او بیاید، شاید استقلالی‌ها نتوانند مقاومت کنند. جدایی همزمان دیاباته و مطهری، شانس خروج قایدی را پایین می‌آورد.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها