|

یک استقلالی دیگر هم جدا شد؛ قضیه چیست؟

ارسلان مطهری

ارسلان مطهری با نوشتن متنی در صفحه اینستاگرامش از استقلال خداحافظی کرده تا چهارمین جدا شده این باشگاه باشد.

لینک کوتاه کپی شد

 شرایط در باشگاه استقلال عجیب و پیچیده شده است؛ در حالی که باشگاه رقیب یعنی پرسپولیس مشغول تقویت تیم کنونی است استقلال یکی پس از دیگری در حال از دست دادن بازیکن است. بعد از آنکه محمد نادری، مدافع – هافبک چپ این تیم از استقلال جدا و راهی ترکیه شد حالا نوبت به ارسلان مطهری، یکی از ستاره‌های خط حمله این تیم رسیده تا او هم ساز جدایی کوک کند.

به گزارش«شایانیوز»، اگرچه پیش از این شایعه شده بود که ارسلان مطهری پیشنهاد خوبی از قطر دارد و ممکن است از استقلال جدا شود، ولی با توجه به قطع همکاری با شیخ دیاباته و البته شایعه خروج مهدی قایدی از استقلال، به نظر می‌رسید او در این باشگاه بماند. حال هنوز تکلیف مهدی قایدی مشخص نشده، ارسلان مطهری با نوشتن متنی در صفحه اینستاگرامش از استقلال خداحافظی کرده تا چهارمین جدا شده این باشگاه باشد. در واقع بعد از میلیچ، دیاباته و محمد نادری، ارسلان هم از استقلال جدا می‌شود. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که همین روز گذشته شایعه شد باشگاه به او برای تمدید قرارداد زنگ زده است.

البته که مشکل استقلال فقط معطوف به همین چند نفر نمی‌شود؛ هنوز ۶ بازیکن دیگر این تیم هستند که وضعیت قراردادشان مشخص نیست و همگی قراردادهایشان با استقلال به پایان رسیده است؛ از بین آن ۶ نفر به نظر می‌رسد جدایی داریوش شجاعیان قطعی است و بقیه هم از تیم‌های دیگر پیشنهادات بهتری دریافت کرده اند. مشخص نیست با ادامه این روند، چه سرنوشتی در انتظار استقلال در روز‌های آتی نقل و انتقالات خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها